hirdetés
hirdetés
hirdetés

Korrektségre biztat az új Groupama-kampány

Egy gáláns gesztus ingyen van, de a pozitív következményei beláthatatlanok lehetnek – mondják.

hirdetés

Az alábbiakban a készítő Greenroom kampánybejelentője olvasható.

Kampánycél:

Fair döntésekre és korrektségre buzdít a Groupama Biztosító új image kampánya, ami azzal a céllal jött létre, hogy kicsit árnyalja a biztosítókról kialakult általános megítélést, és közelebb hozza a vállalatot az emberekhez. „Hiszünk a win-win helyzetekben és abban, hogy ügyfeleinkkel, partnereinkkel és munkatársainkkal is olyan kapcsolatra kell törekednünk, amellyel építjük közösségünket és továbbadhatjuk a számunkra kiemelten fontos fair attitűdöt. Az érintettek érdekeit mindig szem előtt tartjuk, hiszen csak így érhetjük el, hogy üzleti tevékenységünk jól szolgálja a célját” – mondja Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs vezetője.

Kreatívkoncepció:

„Nagyapámnak pulóverboltja volt a körúton. Az ő nagy mondása volt: „Az udvariasságra nem lehet ráfizetni.” Bár az ötlet a kollegámtól jött, mégis azonnal ez az emlék jutott róla az eszembe, mert egy gáláns gesztus ingyen van, de a pozitív következményei beláthatatlanok lehetnek. Ez a Groupama Biztosító hitvallása is, ezt járjuk körbe ebben a tavaszi kampányban” – mesél az alapgondolatról Jávor Bence, a Greenroom kreatív igazgatója.

A „Fair alapon” gondolat az image film mellett print és online megjelenések formájában is életre kel, a kampány során social média aktivációt, szponzori együttműködést, influenszer bevonást is megvalósítunk, valamint a vállalat saját belső kommunikációs csatornáin a Groupama Biztosító kollégáit is bevonjuk – ezekkel szolgáltatva inspirációt a mindennapi fairségekhez és korrekt döntésekhez.

Érdekesség, behind the scenes:

A fair hozzáállás, nemcsak a kampányüzenetet, de a munkafolyamatot is áthatotta. A tendernyerés után rövid időnk volt arra, hogy leforgassuk a filmet és kidolgozzuk a különböző kampányelemeket, illetve folyamatosan figyelembe kellett vennünk a korlátozások miatti speciális helyzeteket. Ez egy olyan adottság volt, amit csak úgy sikerült megugrani, hogy mind ügyfél, mind produkciós oldalról egy nagyon korrekt csapat és gyors, flott munkafolyamatok jellemezték a gyártási időszakot. Végül sikerült véghez vinni a lehetetlent! – fűzi hozzá a Greenroom.

Az alkotók listája

Megbízói oldal: Groupama Biztosító

Kommunikációs és PR vezető: Koháry András

Kampánymenedzser: Hanka Nóra, Kerekes Mónika

PR, sajtó, kutatás: Hirmann-né Czakói Andrea

Social media: Horváth Luca

Szponzorációs kapcsolatok: Óbert Ágnes

Belső kommunikáció: Kozma Klaudia

 

Reklámügynökség: Greenroom

Kreatívigazgató: Jávor Bence

Szövegíró: Senkó Alexandra

Head of Studio: V. Németh Viktor

Senior Designer: Murányi Kristóf

Animator: Szász Enikő

Senior Account Manager: Iricsek Zsuzsanna

Junior Account Manager: Zaj Enikő


Produkciós cég: Im Film

Producer: Csernai Judith

Rendező: Vereckei Zsolt

Operatőr: Tajti Krisztián

Gyártásvezető: Szále Ferenc

 

Utómunka:

Vágó: Szórád Máté

Colorist: Gaál László

Zene: Magashegyi Underground

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés