hirdetés
hirdetés
hirdetés

KKV-szektornak szóló hirdetési platformot alapítottak az Index vezetői

A Display Now nevű online reklámcéget Ziegler Gábor és Starcz Ákos mellett Csasztvan Nóra alapította. A platformon kosárba helyezhető csomagok közül választhatnak az ügyfelek.

hirdetés

KKV-szektornak szóló hirdetési platform alakul Display Now Zrt. béven, amelyet Ziegler Gábor, az Indamedia sales house társtulajdonosa, Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója és Csasztvan Nóra alapított.  A cég közleménye szerint az operatív vezetést a média sales szakmai háttérrel bíró Csasztvan Nóra végzi.

Az induló vállalkozás a Hiventures Magvető Alapjának finanszírozásából kezdte meg működését és a technikai szolgáltatás kialakítását. A hazai bevezetésben és nemzetközi terjeszkedésben Incze Kinga stratégiai tanácsadóval együttműködve a Display Now azt célt tűzte ki, hogy „a direkt hirdetői piacon pár éven belül jelentős piacrészesedésre tesz szert, és ezzel több milliárdos pluszforgalmat hoz a hazai médiatulajdonosok részére. Egy következő fázisban pedig nemzetközi szinten is versenyt kíván teremteni a professzionális, minőségi, nemzeti nyelvű tartalomszolgáltatók és a globális platformok közt” – írják a közleményben.

A most márciusban béta verzióban elinduló Displaynow.net webáruházban kosárba helyezhető hirdetési csomagok érhetők el, így néhány kattintással indítható digitális reklámkampány online előrefizetéssel. A hirdetők kiadvány-, tematika- vagy geolokációs preferenciák alapján is szűrhetik a weboldal kínálatát. A Display Now hirdetési platform már az induláskor több mint 40 weboldal – köztük a Portfólió, az Index, a Street Kitchen, a Femina, Habostorta és a Webbeteg – hirdetési lehetőségeit tartalmazza. A webshopon keresztül alacsony belépési küszöbbel, már 50 ezer forinttól lehet majd kampányt vásárolni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés