hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiállítási pályázatot hirdetett a Fashion Street

Kiállítási pályázatot írt ki a Fashion Street “Art On The Street After Lockdown” címen, amelynek célja, hogy „az új generációk művészeit támogassák, és elősegítsék pályájuk felívelését, megismertessék műveiket a hazai és nemzetközi publikummal, műgyűjtőkkel, műértőkkel. A felhíváshoz tartozó, egy hónapon át tartó kültéri kiállítás során a különböző művészeti ágak kurátorok által kiválasztott képviselői kapnak különleges kiállítási, publikálási és értékesítési lehetőséget a Fashion Streeten” – olvasható a közleményben. 

hirdetés

A pályázati nevezés ingyenes, minden 18. életévét betöltött természetes személy vagy Magyarországon bejegyzett jogi személy nevezhet. Pályázni csoportosan is lehet, az alkotócsoportként történő pályázás esetén a csoport köteles kijelölni és felhatalmazni egy képviselőt, akivel a pályázat során kizárólagos kapcsolatot tart a pályázat kiírója. A pályázatra főleg fiatal képzőművészek, művészeti iskolákban tanuló diákok alkotásait várják, de nem feltétel a szakmai végzettség.

A közleményben azt írják: „a felhívás hazai fiatal képzőművészekhez szól, akiknek új vagy már meglévő munkái kapcsolódnak az „Art On The Street After Lockdown“ tematikához. Olyan alkotókat keresünk, akik friss látásmódjukkal, kreatív szemléletükkel új irányokat mutathatnak a hazai művészeti érában és akiknek munkái megérdemlik, hogy szélesebb közönség is megismerje őket”. Olyan – kizárólag kültérre tervezett – alkotásokat várnak, amelyek szabadon, bármilyen asszociációval, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A nevezési határidő augusztus 24-e, éjfél, a zsűrizési időszak szeptember 10-ig tart, győztest rákövetkező nap hirdetnek. A kiállítás megnyitója szeptember 16-án lesz, és egészen október 31-ig lesznek megtekinthetők az alkotások.

A pályamunkákat erre az email-címre várják a szervezők. További részletek ide kattintva.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés