Kezet mosni is megtanít a gyerekeknek készült okosóra

Apró karlengetéssel ébreszt a sulis reggeleken, zenére mozgatja lábait, ha a gyerek is tornázik, AR-funkciójával pedig játszva segít felfedezni a világot. Augusztus elején dobja piacra a Little Tikes játékgyártó cég az első, gyerekeknek tervezett okosóráját Tobi Robot néven, amelyet izgalmas tulajdonságokkal szerelt fel, és amelyet a csuklón hordozható kisbarátként mutat be weboldalán.

Kisgyerekes szülők előtt talán nem ismeretlen a Little Tikes márkanév, amely több mint 50 éve gyártja műanyag játékait főleg babák és óvodáskorú gyerekek számára. A céget még a hatvanas évek végén az amerikai Ohio államban alapították, népszerűségét pedig annak köszönheti, hogy az átlagosnál magasabb minőséget, hosszabb élettartamot biztosító ún. rotációs öntéses technológiával készíti babakonyháit, kerti felszereléseit és barátságosan nagy szemekkel megálmodott, lábbal hajtható kisautóit. A cég legújabb fejlesztése az a kiskorúaknak szánt okosóra, amely a piacon elsőként robotfunkciót is tartalmaz – írja cikkében az Engadget.

A Tobi Robot beépített mesterséges intelligenciája ugyanis számos olyan funkciót is lehetővé tesz, amely a gyerekeknek szánt, klasszikus okosórákban eddig nem volt elérhető. Az óra két oldalát apró, szárnyszerű kezekkel és lábakkal szerelték fel, amelyek az interakciók során aktiválódnak – pl. mozognak, ha tornáztatni kell a gyereket, és hanghatásokkal fejezik ki örömüket, ha sikerült teljesíteni egy előre beprogramozott feladatot. Mert, hogy azt is lehet. Emlékeztetőt állíthatnak be a fogmosásról, a tánc- vagy egyéb különórákról, de pl. az étkezések előtti kézmosásról is, amelyet megtanít helyesen kivitelezni. De van benne lépésszámláló, mozgásérzékelő, naptár, stopper és ébresztő funkció is.

Az óraszíj hipoallergén szilikonból készült, ugyanakkor nemcsak csuklón viselhető, szíj nélkül, egy klipsz segítségével akár a gyerek ruhájára is feltűzhető. A 4 és 8 év közötti korosztálynak szánt érintőképernyős óra kapott egy kiterjesztett valóságfunkciót is, amelynek leginkább az órába táplált, szórakoztató és tanulást segítő játékok megjelenítésében van szerepe. És még csak nem is korlátozza a gyereket ezen élmények megszerzésében, az órát ugyanis gyártói víz-, törés- és szennyeződésállónak ígérik.

Tobi Robotba két kamerát is építettek, így aztán a gyerek kedvére szelfizhet és videózhat, díszítheti képeit előre betáplált, különböző matricákkal, és mintegy 3000 fotót, illetve 30 percnyi videós anyagot tárolhat a csuklóján. Az órát aktuális hangulatának megfelelően is személyre szabhatja, ötven különböző arcot, háttérképet cserélgethet tetszés szerint. Bár wifire nem tud csatlakozni, így a szülők biztonságérzetét támogató nyomkövetésre nem alkalmas, bluetooth-on keresztül képes üzeneteket és fotókat fogadni a közelben lévő hasonló típusú órákról – teszi hozzá az okosórákat tesztelő Smartwatchspecifications weboldal szerzője.

Az átlátszó, kék és rózsaszínben tervezett gyerekórát az Amazonon és a Walmart webáruházban, augusztusi szállítással már most elő lehet rendelni 55 dolláros (16 ezer forintos) bevezető áron.

Fotók forrása: Tobismartwatch.com

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.