hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevesebb volt tavaly a második félévben a non-spot megjelenések száma

Ezt a Médiatanács tanulmánya mutatta ki, 13 százalékkal kevesebbet számoltak, mint egy évvel korábban.

hirdetés

Az országos kereskedelmi televíziók 2020 második félévében sugárzott saját gyártású műsoraiban szereplő termékmegjelenéseket elemzi a Médiatanács friss tanulmánya. Eszerint a hat hónap alatt 2427 különböző márkát hirdettek így, összesen 17 675-ször az RTL Klub és a TV2 felületein.

Ez 13 százalékkal kevesebb a 2019 azonos időszakában regisztráltakhoz képest (20 412). Ennek legfőbb oka a koronavírus-járvány következtében kialakult műsorstruktúra-változás lehet a tanulmány szerint: a saját készítésű műsorszámok forgatása nehézkessé vált. A legtöbb hirdetés – 3415 eset – az RTL Klub Reggeli című műsorához kapcsolódott, amit a Fókusz (1428) és Az év hotele (1085) követett. A TV2 legtöbb termékmegjelenítéses műsora, a Mokka (575) a nyolcadik helyet szerezte meg. Sok részletes kimutatás a tanulmányban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés