hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jöhetnek a magyar reklámok a mobiljátékokba

A Httpool az egyik legnagyobb mobiljáték-hirdetési céggel, az Adcolonyval szerződött. Olyan játékokba jöhetnek magyar reklámok, mint az Angry Birds vagy a Candy Crush Saga.

hirdetés

A márciusban indult kizárólagos partnerség keretében a Httpool értékesíti az a legnépszerű mobiljátékok applikáción belüli hirdetéseit, mint az Angry Birds, a Candy Crush vagy a Subway Surfers. A hirdetések programmatic rendszerekben is elérhetőek. A mobilos alkalmazásokban lévő videós hirdetésekre specializálódott amerikai AdColonyval való együttműködéssel tovább bővül a Httpool potfóliója, amely a Spotify, a Snapchat, a TikTok, a Twitter és a LinkedIn magyarországi partnere is egyben. 

„Az AdColonyval kiegészülve mára az egyik legnagyobb videós elérést kínáljuk Magyarországon. Tökéletes kiegészítés a Httpool videós inventory portfóliójához" – mondta Florian Magistris, a Httpool közép-európai régióért felelős igazgatója.

A mobiljátékokon belüli hirdetések megtekintéséért cserébe a játékosok különböző extrákat (pl. ingyen élet) kapnak. Magyarországon ez 7 milliónál is több videoszpot végignézését jelenti havonta.

A közlemény szerint a 18 év alattiakat lehet a legnagyobb arányban (36%) elérni a játékokon belüli hirdetésekkel, őket követi a 18-24 éves korcsoport 30%-os aránnyal. A mobilon játszók 58%-a férfi, 42%-a nő. Az in-app videókkal külön lehet a hirdetők által leginkább keresett célcsoportokra célozni, például a gamerekre, vagy a technológia iránt fogékony célcsoportra, fiatal anyukákra, diákokra, sportszeretőkre, autórajongókra, főbevásárlókra, és azokra is, akik a mobiljukon keresztül shoppingolnak.   

A felhasználók érdeklődés szerinti targetálásán túl a Httpool további szegmentálást is kínál: például földrajzi célzást, telefon típus és mobilszolgáltató szerinti célzást, időjárás szerinti targetálást, nappal/éjszaka targetálást és retargeting opciót is.  Van lehetőség az úgynevezett “dinamikus end-card” használatára is a videószpot végén, ami jelentősen megnöveli a felhasználót interakciójának arányát, hiszen már eleve ”játék üzemmódban” vannak – írja a Httpool közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés