hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötszörösére nőtt a magyar fiatalok körében az SVOD-előfizetés három év alatt

A MEME Kutatási Szekciója még 2017-ben azzal bízta meg az Ipsos médiakutatási osztályát, hogy készítsen egy pillanatképet az akkor 15-29 éves korosztályról, felmérve a fiatalok médiafogyasztási, különös hangsúllyal audiovizuális tartalomfogyasztási szokásait. Pontosan három év elteltével idén ősszel a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete újra az Ipsost kérte fel, hogy ismételje meg a kutatást, de a vizsgálat az immár 18-32 évesekre módosított célcsoportjával lekövette az 1988. és 2002. között született médiafogyasztók életében három év alatt beállt változásokat. A kutatás az NMHH támogatásával készült.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Jó hír azoknak, akiknek hiányoztak a konzervatív hangok a magyar és nemzetközi nyilvánosságból.

Szerencsére van megoldása is. Termékbevezető kampánybejelentő a Veet Mentől.

Az új frekvencia nagyobb vételkörzetet és jobb minőséget biztosít a rádiónak.

A belső kommunikációban használható képeket és videót a hálózat magyar ügynökségétől, a Próbakőtől is el lehet kérni.

Kínán kívül az összes piacon megversenyeztetik a médiaügynökségeket.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az italmárka arra buzdítja a rajongókat, hogy Rúzsa Magdi, Tomcsányi Dóra és Mautner Zsófia alkotását velük közösen fejezzék be.

Az ő feladatuk lesz egy erős HBO Max gyermek- és családi programkínálat kialakítása az EMEA-régióban.

Huszadik születésnapjára kissé megújult a Vezess, a legolvasottabb hazai autós lap. Új logó, átrajzolt nyitóoldal, egyedi tartalmak és nyereményjáték várja a látogatókat.

Április 17-18. között várnak maximum 1 perc hosszú munkákat a szervezők.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés