hirdetés

Itt a júniusi Kreatív magazin, töltsd le regisztráció után!

Reklámforgatás, nagyvállalati marketing és belső kommunikáció korlátozások idején, plusz Sziget, gasztromarketing és 2019 kommunikációs krízisei a szabadon letölthető új számban!

hirdetés

Bár mi már megkezdtük a visszaszivárgást a szerkesztőségbe, a teljes visszatérésre tudjuk, hogy még sok helyen várni kell (már ha egyáltalán lesz még olyan, hogy heti öt irodában töltött nap, és van olyan, aki várja azt). A lényeg: az újabb friss Kreatív magazint is digitálisan hoztuk el, hogy ne csak a székházakba visszatérő bátraké legyen. Lássuk, mit pakoltunk bele!

Valószínűleg senki sem számított erre a fordulatra, de sokat foglalkozunk a Kialakult Helyzettel. A mitós Vass Dávid például írt nekünk és nektek egy nagyon alapos kalauzt a filmprodukció lehetőségeiről víruspara idején, pontokba szedve a lehetőségeket. A digitális magazinban az a csudálatos, hogy a kattintás nevű fondorlat segíségével egyből meg is lehet nézni az igen alaposra sikerült videós gyűjtést.

Aztán beszámolunk két virtuális karanténrendezvényünkről: az egyiken Coviddal megbolondított belső kommunikációról meséltek a MOL, a Magyar Telekom, a SPAR és a CIB Bank képviselői, és most tovább adjuk az elhangzottakat.

A másikon pedig termékárazás- és kommunikációs hangvétel irányából is átvettük azt hét vállalattal, hogy mik a követhető taktikák és stratégiák az óvatos kiolvadás időszakában: most elolvashatod, mit mesélt a Vylyan, a CIB Bank, az Extreme Digital és az eMag, a Szállás.hu, a hazai Renault és a Müpa.

Az oké, hogy nem lesz Sziget meg VOLT, de ez azért felvet kérdéseket, amelyeket Kádár Tamás ügyvezetőnek tettünk fel (ahogy a fényképeken is látható, ő egyben a Kreatív "Az első interjúalany, akivel óvatosan leülünk egy szabadtéri asztalhoz" különdíjának nyertese).

Szintén izgalmas dolgokat mesélt a sociallys Varga Sára: ők viszik olyan fast food márkák, mint a Zing vagy a Padthai marketingjét, ami, mint az elképzelhető, bezárt éttermek és a házhozszállító kínálat dömpingje mellett egy fáklyásmenet.

Egy újabb gazdagon illusztrált gyűjtésben foglaljuk össze az MPRSZ 2019-es kommunikációs krízistérképét, emlékeztetve mindannyiunkat arra, hogy az operatív törzs eljövetele előtt is volt élet.

Sólyom Balázs és három felkért megszólalója azt elemzik, a tavaszi digitális kényszerátállások tartósak lesznek-e, ledőltek-e a Magyarországon aktív vállalkozásoknál makacs falak: Kiss Bernadett (Neticle), Ács Tamás (K&H Csoport) és Erős Attila (IPG Mediabrands) is megosztják a meglátásaikat.

Erre a hónapra is hoztunk még digitális újdonságokat a Telenor segítségével, megnézzük, mit tett a karantén a Bookline sikerlistájával, beköszönésképp húzunk egy vonalat a Tankcsapdától a kibontakozó amerikai polgárháborúig, és a friss alkotásaik révén bekukkantunk fiatal MOME-s alkotók víruspara által megtermékenyített elméjébe.

A szám itt ingyenesen letölthető! Lépj be hozzá a kreatívos felhasználóddal (ha kapsz hírlevelet, biztosan van ilyened, csak kérj egy emlékeztetőt) vagy regisztrálj gyorsan és ingyen:

A PDF letöltéséhez be kell jelentkeznie az oldalra!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!