hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a Hipnózis Craft zsűrije

Galácz Karolina mellé Kostil Danila rendező, a McCann Romania már ismerős díjhalmozó art direktora és négy magyar piacon aktív szenior reklámszakember csatlakozik.

hirdetés

Az elmúlt évek kiírásaiban – korábbi különálló Craft versenyünk kategóriáit is ide olvasztva – megerősítettük a Hipnózis Craft kategóriáit.

Nincsen ez másképp az idei nevezés során sem: fotó és illusztráció; filmes art direkció és rendezés; 2D/3D/VFX; hang használata és copy kategóriában is várjuk a munkákat, amelyeket ebben a kategóriában a kidolgozottságra, a szakmai finomságokra figyelve, részleteiben értékel a zsűri, azaz egy alapgondolatában kevésbé eredeti teljes kampány kimagasló műgonddal megvalósított elemeinek itt esélye van fényesebb díjat is szerezni.

Idén az ismert körülmények miatt a zsűrizés egésze online zajlik, ezért a főzsűri dolgát megkönnyítendő különálló zsűrit állítunk fel a Craft mezőnyének, amelyet a tavalyi Grand Prix-nyertes DDB Budapest kreatívigazgatója, Galácz Karolina elnököl. Hívtunk bele filmes szakembert, a Hipnózis főzsűrijét is megjárt külföldi szenior art direktort és négy szenior copyt/artot/kreatívigazgatót a magyar piacról, akikkel nem vagy ritkán szoktunk zsűrikben találkozni.

A Hipnózis 2021 Craft zsűrije:

  • Galácz Karolina – DDB Budapest, kreatívigazgató
  • Kostil Danila – Kinopravda, rendező
  • Mendrei Zoltán – Wavemaker, head of art
  • Nagy Gergely – Café Communications, szenior art director
  • Adrian Rusu – McCann Romania, kreatívigazgató
  • James Seath – White Rabbit, stratégiai kreatívigazgató
  • Vaskó Annabella – freelance senior copy

A Hipnózis normál nevezése április 9-éig, utolsó hetes, emelt áras nevezése április 16-áig tart. A verseny pontszerző a Kreatív éves reklámügynökségi és márkarangsorán, az Apex listákon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés