hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a 2021-es Hipnózis kiírása

A márkák tavaly tavaszi vírusreakciói önálló kategóriát kapnak Rapid Response néven, és külön zsűrit szervezünk a craft kategóriákra, egyébként minden más ismerős lesz.

hirdetés

A legfontosabb:

  • Elérhető a Kreatív első számú reklámversenye, a Hipnózis 2021-es kiírása

  • A munkák április 16-áig adhatók be, április 9-éig normál, az utolsó héten emelt díj mellett

  • A nevezhető kampányok tavaly március 20. és idén március 19. közöttiek (ha csak részben esik bele az időszakba egy kampány, attól függ, melyik évben nevezhető, hogy a meghatározó része mikorra esik)

  • A Hipnózis az ügynökségek és márkák számára is pontszerző az új Apex listákon, esemény és craft kategóriái pedig az event és design listán

A kategóriák:

  • Megtartottuk a tavaly megújított kategóriákat, köztük a besorolhatatlanul eredeti munkáknak fenntartott Üstököst

  • Az Események kategóriába értelemszerűen ebből az időszakból főképp digitális eseményeket, workshopokat, gálákat várunk

  • A tavaly tavaszi első felfordulás ügyes kezelésére létrehoztunk egy új kategóriát, a Rapid Response-t, ebbe tavaly március közepe és április vége között napvilágot látott munkák nevezhetők. Ebben az egy kategóriában a zsűri elsősorban nem a tökéletes kivitelezést, hanem az eredetiséget és a márkarelevenciát fogja keresni.

  • A Rapid Response-t leszámítva nincsenek covid-extra kategóriák, hiszen a teljes elmúlt egy évben mindenki végig ugyanolyan körülmények között, ugyanolyan háttérrel dolgozott, ami az egész versenyt meg fogja határozni

A zsűri:

  • A főzsűrit idén is Mark Tungate, a Kreatív-partner Epica Awards tartalmi igazgatója elnökli. További hat külföldi kreatívszakembert és reklámmal foglalkozó újságírót és hat magyar szakembert hívunk meg bele, utóbbiak közül kettőt a MAKSZ, kettőt az MRSZ, kettőt a Kreatív delegál. A zsűriben így a Hipnózis fontos hagyományának megfelelően döntő túlsúlyban vannak a nem Magyarországon dolgozó szakemberek.

  • Ezúttal külön zsűrit kapnak a Craft kategóriák, amelyet a tavalyi Grand Prix győztese, a DDB Budapest kreatívigazgatója, Galácz Karolina elnököl. Hozzá további hat, a hazai piacon aktív szenior szakember csatlakozik (hármat a MAKSZ jelöl, hármat a Kreatív kér fel). Lesz köztük reklámos produkciókon dolgozó ismert filmes, valamint mellette szándékaink szerint csupa nem igazgatóskodó, ezáltal ritkábban zsűriző, de elismert szenior kreatív hoz be új szemszöget.

Minden egyéb infó a szájton, kérdésekkel, javaslatokkal pedig This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. !

A hét első felében érkezik a másik nagy hazai kreatívverseny, az Arany Penge kiírása is a MAKSZ-tól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés