hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átalakult az Index vizuális és Mindeközben rovata is

A Mindeközben rovatát az Indamedia Sales marketingcsapata vette át, az audiovizuális rovatba pedig több új ember is érkezett.

hirdetés

Megalakult az Index audiovizuális rovata, amelyben képszerkesztők, grafikusok, videósok is helyet kapnak. Az Indextől még januárban távozott több fotóriporter is, Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója akkor ezt azzal indokolta, hogy más típusú rovatot szeretne, amely több feladatot is ellát párhuzamosan.

Starcz Ákos
Starcz Ákos

„Az újonnan felálló rovat felel immár minden vizuális elemért az oldalon: ebbe a feladatkörbe tehát a címlapszerkesztés, a cikkek képezése, a videók arculata vagy a grafikai elemek is beletartoznak. A célunk az, hogy az Indexre látogató olvasó egységes arculattal találkozzon. A rovat még nincs kész, a csapat bővülhet, és a vizuális tartalmak fejlesztésében együttműködünk a Dialogue Creative szakembereivel is, de mostantól minden nem szöveges elemért már a Karip Tímea által vezetett csapat felel az Indexnél” – mondta el a vezérigazgató kérdésünkre.

Mint ismert, az Indamedia még 2020 novemberében integrálta a Starcz Ákos tulajdonában lévő digitális ügynökséget, a Dialogue Creative-ot. Az integrációnak egy másik tartalmi területen is nyoma lesz az Indexen a vezérigazgató elmondása szerint. A rövid, szórakoztató tartalmakra fókuszáló Mindeközben rovatban ugyanis az Indamedia Sales marketingcsapatának tagjai (Péter Dávid, Bereczk Zsófia) is szerepet vállalnak. Starcz elmondása szerint a Mindeközben rovat kezelését az Indamedia marketingcsapatának tagjai ambicionálták. Az Indamedia marketingfeladatait ezzel párhuzamosan a Dialogue pr- és account csapata vette át.

Starcz hozzátette, hogy a szórakoztató, magazinos terület a Blikktől érkező Gedei Norbert főszerkesztő-helyettesnél összpontosul, az ő feladata a lapvezetés és szerkesztés mellett a Mindeközben, a Velvet és az Index szórakoztató anyagainak tartalmi összehangolása.

A közéleti portálok, köztük az Index olvasottsági adtairól itt írtunk korábban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés