hirdetés
hirdetés

Így dolgoztok ti - nyakatekert szögekből nincs hiány az LG fotópályázatán!

A kreatívok a munkavégzés terén is mindig feltalálják magukat: bárhol és bármikor home office-t varázsolnak, ha éppen úgy kívánja a helyzet vagy az ügyfél. Metróból írt e-mailek, vasalódeszkán kigondolt stratégia, kirándulás közben lebonyolított válságkommunikáció vagy logótervezés az ebédmenü fölött? Pontosan ezekre a helyzetekre épít az LG Magyarország #ergovagyok tag alatt futó Instagram-kihívása.

Szakmai partnerként mi is zsűrizni fogjuk azokat a képeket, melyeket az LG #ergovagyok kampányára készíthet bárki, aki úgy érzi, hogy bárhonnan és bármilyen körülmények között képes csatasorba rendezni önmagát, ha munkáról van szó. A zsűri által legkreatívabbnak ítélt kép készítője egy vadiúj, közel 300 000 Forint értékű, 32 colos Ergo szériás 4K monitor tulajdonosa lesz.

Készítettünk egy válogatást az eddig #ergovagyok taggel ellátott és az Instagramra feltöltött nevezésekből, hátha mást is megihletnek, mert október 16-ig lehet nevezni (a nevezés pofonegyszerű,  a fotót az Instagramra kell feltölteni, és a #ergovagyok taggel ellátni, illetve az @lg.magyarorszag taggel megjelölni az LG Magyarországot ). 

 Van, aki kutyaszittelés közben ír szöveget

Más a kellemeset ötvözi a hasznossal

Van, aki a sarokból is elvégzi a feladatot

Van, aki közben a macska-egér játékot új szintre fejleszi

 A The VR csapatából Jani is megmutatta, hogyan gyártja a kontentet

 

Ihletet kaptál? Használd az #ergovagyok és @lg.magyarorszag  tageket az Instagramon! 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés