hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is csak online lesz Cannes Lions

Miután Franciaországban épp új lezárási hullám indul. De legalább adnak át oroszlánokat.

hirdetés

Az Ad Age számol be a szervező Ascential bejelentéséről, hogy az idei Cannes Lions is virtuális formában zajlik, Cannes Lions Live néven, június 21. és 25. között.

Idén ez már online gálát is jelent az iparági előadások mellett, hiszen a tavalyi kimaradás után idén nevezhetők az oroszlánok és át is adják őket. Mi több, kivételesen erős mezőny is összeállhat, hiszen a 2019 júniusa óta nevezetlen munkák mind beérkezhetnek idén.

Franciaországban múlt héten vezettek be újabb lezárásokat a koronavírus-járvány miatt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés