hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan hoztuk össze a világ vezető telco cégeit?

Nemzetközi rendezvényen debütált a Progressive LAB legújabb fejlesztése, a GetTogether, ami közelebb hozza a virtuális teret a valós találkozásokhoz. (x)

hirdetés

A Freemove távközlési szövetség tagjai a világ vezető telco cégei, az Orange, a Deutsche Telekom, a Telia és a TIM. Négy különböző vállalat, négy különböző szervezet összefogása nyújt globális szolgáltatást ügyfeleinek. A gigantikus Freemove csapat tagjai évente egyszer találkoznak, hogy megünnepeljék sikereiket, megosszák tapasztalataikat és elmélyítsék együttműködésüket. Idén a Freemove és a Progressive a digitális térbe helyezte át a vállalatszövetség legfontosabb eseményét.

„A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a különböző vállalatoknál dolgozó emberek számára olyan izgalmas, vonzó programot állítsunk össze, ami leköti őket a kétnapos esemény során” nyilatkozta Beregszászi Zita a Progressive Account Directora. „A munkát nyáron kezdtük meg a nemzetközi csapattal. A Freemove biztosította a szakmai tartalmat, szuper keynote előadókkal és izgalmas témákkal készültek az első napra. A második nap a networkingről és az élményekről szólt, ez volt a Progressive asztala. Olyan csapatjátékokat fejlesztettünk, amik alkalmasak arra, hogy akár 250 embert is szórakoztassanak. Ilyen volt például a világ 9 pontjára elkalauzoló 360 fokos virtuális szabadulószoba játékunk is.” mondta Szabó Áron Head of Digital, az All Hands projekt felelőse. A kreatív játékokat és a vizuális élményt a Progressive LAB szállította, ami lehetővé tette, hogy résztvevők az új formátumú rendezvényről ugyanolyan élményekkel, érzésekkel és energiával feltöltve távozzanak, mint az elmúlt években. A legújabb, leglátványosabb fejlesztésünk, a GetTogether is ezen az eseményen debütált. Az új megoldással közelebb hozzuk a virtuális teret a valós találkozásokhoz - real-time rendereléssel egy közös nézetbe szervezzük a rendezvény résztvevőit, függetlenül attól, hogy milyen platformon jelentkeznek be és használják a webkameráikat.

Virtual stage & get together from Progressive Reklámügynökség on Vimeo.

„Izgalmas és egyben új élmény volt egy ilyen nagy volumenű esemény megszervezése a virtuális térben. Nagy kihívás volt több mint 250 résztvevő figyelmét folyamatosan lekötni a képernyők előtt. A Progressive-ben azonban professzionális partnerre leltünk, megkaptunk tőlük minden támogatást ahhoz, hogy egy nagyszerű virtuális showt hozzunk létre egészen az előkészületektől az esemény legvégéig.” – mondta Lazaro Fernandez, a Freemove General Managere, az All Hands esemény házigazdája.

 

A Progressive az elmúlt hónapokban egy tucat virtuális eseményt valósított meg, ezek jó részét már saját fejlesztésű integrált platformján, ami a világ vezető szolgáltatásait egyesíti a legjobb hazai technikai és broadcast partnerek közreműködésével egy teljesen testre szabható felületen. „Büszke vagyok arra, hogy az elsők között nyílt alkalmunk digitális konferenciákat szervezni. Ügynökségünk mindig is az élő kommunikáció digitalizációjának élvonalában járt, de az első tisztán virtuális munkánkat tavasszal kezdtünk meg, amikor egy regionális gyógyszeripari konferenciát terveztünk meg és bonyolítottunk le online. Azóta nagyon sok rendezvényt helyezünk át a digitális térbe és a rengeteg összegyűjtött tapasztalat alapján úgy láttuk, hogy nagy igény van az egyedi fejlesztésekre, így egy különleges összefogás keretében létrehoztuk a saját platformunkat. A csapatban a saját kreatív, rendezvényes és digitális csapatunkon kívül dolgoznak fejlesztők, AR/VR játékfejlesztők, rendezvénytechnikai és filmes és televíziós szakemberek, animátorok és motivációs szakemberek. Mindez lehetővé teszi, hogy a legújabb valósidejű filmes és AR technológiákat használva felejthetetlen csapat élményeket adjunk.” mondta dr. Buzási Bence kreatívigazgató, a Progressive LAB vezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés