hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három új évadot kap John Oliver

A sokszoros Emmy-díjas, már hét éve futó Last Week Tonight 2023-ig biztosan folytatódik az HBO-n.

hirdetés

Az előző, szintén három éves megújítás az éppen futó évad végén lejár, ezért kötött új, hosszú távú szerződést a műsorral az HBO – írja a Hollywood Reporter. „Nagyon örülünk, hogy folytathatjuk a műsorunkat az HBO-n további három évig, vagy a világ végig, bármelyik is lesz előbb” – mondta Oliver. A Hollywood Reporter cikke szerint az HBO és az HBO Max tartalmi vezetője, Casey Bloys is nagyon lelkes az újabb évadokkal kapcsolatban.

John Oliver egyszerre borzasztóan szórakoztató és véresen komoly, közéleti témákkal foglalkozó heti műsora 2014-es indulása óta összesen 16 Emmy-díjat gyűjtött már be.

Aki pedig kicsit kicsekkolna 2020-ból egy boldogabb világba, annak 2019 és az egész show egyik legjobb részét ajánljuk:

 

Balkányi Nóra
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés