hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három magyar munka is shortlistes a Crestán

A White Rabbit, a VMLY&R és a HPS Group is érdekelt még a versenyben.

hirdetés

Három kategóriában is szerepel magyar nevezés az idei Cresta Awards shortlistjein.

A Digital kategóriában a White Rabbit munkáját jelölték. A hazai ügynökség kilenc portugál egyetem számára készített olyan weboldalakat, melyeken online zaklatás áldozatai névtelenül adhatták meg zaklatóik számát. A szolgáltatók lakossági szerződései ugyanis lehetővé teszik, hogy zaklatás esetén megszüntessék a felhasználóval kötött szerződést.

A Brand Purpose kategória jelöltje a HPS Group, az Adidas és a WMN magazin Egyenlők című podcast-sorozata, amelyben élsportolókkal, paralimpikonokkal vettek fel mélyebb beszélgetéseket.

Szintén Brand Purpose kategóriában jutott fel a shortlistre a VMLY&R Woltnak készített kampánya, amelyben otthoni bántalmazás áldozatai kódolt rendelésekkel, egy étteremnek álcázott oldalon keresztül kérhettek segítséget.

Ahogy arról korábban írtunk, a nemzetközi verseny szervezői a vírushelyzet miatt úgy döntöttek, idén nem kérnek nevezési díjat. A díjazottakat szeptember 28-án hirdetik ki.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés