hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyerekbántalmazás elleni kampányt indított az UNICEF

Ismerd fel, és tegyél ellene címmel gyermekbántalmazás elleni kampányt indított az UNICEF Magyarország, az akcióhoz tartozó plakátok már megjelentek az ország több pontján. A kampányt a Republic Group készítette.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ez a HPS reklámügynökségtől függetlenül működő értékesítés-támogatási vállalat, ahol fiktív számla befogadásának gyanúja miatt nyomoz a NAV. A reklám- és event ügynökség működését az ügyvezető szerint nem érinti a vizsgálat.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

Ennek ellenére a sajtópiac még mindig a harmadik legnagyobb hirdetési szegmens ma Magyarországon.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású városállamot. 

Például egy átlag szlovákhoz képest háromszor annyit látnak. A vény nélkül kapható gyógyszerek a teljes reklámköltés 21,5 százalékát tették ki 2019-ben.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés