hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gondos Pakkot állított össze időseknek a MOME Innovációs Központja

A Gondos Pakk olyan tárgyakat, eszközöket tartalmaz, amelyek a higiénia mellett a bezártság problémájára is fókuszálnak, ezért segíthetnek az egyedüllét érzésének csökkentésében.

hirdetés

A Kreatívnak eljuttatott közlemény szerint a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Innovációs Központ (MOME IK) Szociális Design Kutatócsoportja által létrehozott MOME segítő pakkok izolációra olyan digitálisan letölthető fizikai csomagok, amelyek a különböző élethelyzetekhez szükséges alapvető eszközök és holmik fizikai megvalósításához tartalmaznak útmutatást, valamint fontos ismereteket, információkat biztosítanak – mindezzel segítséget nyújtva az izoláció időszakára.

A pakkok és a bennük található használati útmutatók szakemberek bevonásával készülnek. A csomagok know how-ja a benne lévő termékek listájától kezdve a kommunikációs anyagokon át a MOME kutatói által tervezett útmutatókig digitálisan letölthető formában elérhetők bárki számára, aki tenni szeretne embertársaiért. Így a segítő dobozokat akárki összerakhatja a közvetlen környezetében élők vagy akár hátrányos helyzetű csoportok számára is. A MOME Segítő Pakkok első darabja, a csecsemőgondozásra fókuszáló Baba Pakk után elkészült az idősebb korosztálynak szóló Gondos Pakk is.

A közlemény szerint a Gondos Pakk a 65+ generációt célozza. Az egészségügyi statisztikák alapján ez a korosztály a fertőzésveszély szempontjából kiemelten veszélyeztetett. Számukra különösen fontos, hogy betartsák az izolációra vonatkozó előírásokat. Ez a helyzet sokak számára jelent kihívást, hiszen a környezettől való szeparáltság szeretteiktől, barátaiktól is elszakítja őket. A 65 év feletti korosz-tálynak tervezett csomag olyan tárgyakat, eszközöket tartalmaz, amelyek segítenek az izolációs helyzetben felmerülő szükségletek és igények kielégítésében.

A csomag fókuszában a higiénia és fertőtlenítés áll. Emellett a doboz javasolt további tartalmai az egészségmegőrzés, a napi rutin, a szabadidős tevékenységek köré szerveződnek és olyan eszközöket is tartalmaznak, amelyek örömet okozhatnak, esetleg valamelyest feledtetik az elszigeteltség okozta nehézségeket.

Fehér Bori és Gulyás Sára, a Gondos Pakk tervezői szerint „a higiénia mellett a bezártság kérdésére is fontos fókuszálni ebben az izolált helyzetben. Azt gondoljuk, a gondoskodás segíthet az egyedüllét és magára maradottság érzésének csökkentésében. Ezért a dobozba egy ajtóra akasztható fertőtlenítő/rendszerező mellett olyan tárgyak elhelyezését is ajánljuk, amelyek hozzájárulhatnak az egészségmegőrzés és szabadidő eltöltésének különböző módjaihoz. A Gondos Pakk célja: Segítünk, hogy mások segíthessenek.”

A doboz javasolt tartalma egyrészt a fertőtlenítéshez szükséges eszközök tárolásában segítő, DIY elkészíthető rendszerezőből áll, amiben a maszkokat és kesztyűket, szemetes zacskót, fertőtlenítő kendőt és sprayt tárolhatjuk. A MOME tervezői a felakasztható rendszerező elkészítéséhez letölthető útmutatót készítettek. Emellett a csomagba kerülhetnek az izolációt enyhítő, szabad-idős eszközök, valamint a napi rutinhoz és a mentális és fizikai egészségmegőrzéshez kapcsolódó tárgyak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés