hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gerendai Károly, Ónódi Eszter és Mácsai Pál is kiáll az oltás mellett a Budapest Brand új kampányában

Ahhoz, hogy újra kinyissanak az éttermek, a mozik vagy a kávézók, arra van szükség, hogy minél többen beadassák maguknak a koronavírus elleni védőoltást. Erről beszél Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál, Fischer Iván, Gerendai Károly és Marco Rossi Budapest új kampányában. A film végén Kulka Jánost is hallhatjuk.

hirdetés

A Főváros új kampányában a kulturális élet, a sport és a vendéglátás kiemelt szereplői hívják fel a figyelmet a koronavírus elleni védőoltás beadatásának fontosságára.

A videóban olyan népszerű közszereplők, mint Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál, Fischer Iván, Gerendai Károly és Marco Rossi fordítják meg Budapest kultikus helyszínein a zárva táblát, szimbolikusan újranyitva ezzel a budapestiek kedvelt helyeit.

"Az oltás a társadalmi szolidaritás gesztusa" - emeli ki a közleményben az Örkény Színház igazgatója, Mácsai Pál, aki a vakcina beadását inkább közösségi feladatnak, és nem az egyén feladatának tartja. A labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya, a magát félig magyarnak valló Marco Rossi a Kelen SC sportpálya öltözőjéből üzen magyarul (!), és alig várja, hogy a stadionok megteljenek újra élettel és szurkolókkal. Gerendai Károly üres étterméből, Winkler Nóra a látogatók nélküli, kihalt Kiscelli Múzeumból, Ónodi Eszter pedig a Corvin Mozi sötét és üres nézőteréről üzen. Legyen vége a bezártságnak, és nyissuk ki együtt Budapestet! Erős város, erős közösség. Budapest. - zárja a filmet reménykeltő mondatokkal Kulka János mindenki által kedvelt hangja, keretezve és még inkább hangsúlyossá téve az üzenetet.

 

 

  

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés