hirdetés
hirdetés
hirdetés

Visszavonták hét fővárosi cég közös médiaügynökségi tenderét

A Közbeszerzési Hatóság elnöke azt kifogásolta, hogy a pályázatban kitétel az Effie-díj. A főváros vezetése szerint más áll a háttérben.

hirdetés

Visszavonta a médiavásárlási szolgáltatások beszerzésére kiírt közös közbeszerzését hét fővárosi tulajdonú társaság - írta meg a Világgazdaság. Az összesen hét fővárosi üzemeltetésű társaság azután vonta vissza a tendert, miután a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB), úgy ítélte meg, hogy a kiírás törvénysértő.

A médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatokra kiírt felhívás eredetileg decemberben jelent meg, nettó 856,5 millió forint értékben. A KDB azonban azt kifogásolta a kiírásban, hogy a pályázatban kitétel volt, hogy a pályázónak rendelkeznie kellett 2017 és 2020 között elnyert Effie-díjjal. 

A Közbeszerzési Hatóság elnöke a lap szerint január végén kezdeményezést nyújtott be a KDB-hez a felhívás ellen, azzal az indokkal, hogy az Effie-díjak minőségi szempontként való meghatározása "nem biztosítja az esélyegyenlőséget, indokolatlanul szűkítheti a versenyt."

A tenderkiírást végül visszavonta a hét fővárosi cég ( a Városüzemeltetési Holding Zrt., a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt., a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt., a Fővárosi Vízművek Zrt., a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft.).

Kérdéseinkkel megkerestük a Fővárosi Kommunikációs Igazgatóságát is, onnan a következő közleményt kaptuk:

"Az eredeti tender annak érdekében született, hogy a fővárosi cégek közösen, vagyis a korábbiaknál takarékosabban, olcsóbban tudjanak médiavásárlási lehetőséghez jutni. Az Effie-díj a médiavásárlók esetén szakmai hatékonysági díj, talán nem kell külön érvelni amellett, hogy Budapest közpénzből olyan cégekkel kíván együttműködni, amelyek szakmai hatékonysága kimagasló. A tender tervezése óta azonban döntés született a Budapesti Közművek Zrt. létrehozásáról, amely alapjaiban változtatja meg a fővárosi közszolgáltató cégek működését. A válság és a kormányzati megszorítások miatt szükség van további kiadáscsökkentésre is, a médiavásárlás területén. Emellett a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei Zrt-nek kiemelt feladat jut majd a fővárosi turizmus újraindításában. Mindezek a tényezők indokolták a tender visszavonását, a fővárosi cégek az eddigieknél költséghatékonyabban, takarékosabban, objektív szakmai mércét figyelembe véve indítják a beszerzésüket."

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Public.com a GameStop-botrány kapcsán szúrt oda finoman a Robinhoodnak.

Az Etikus kommunikáció a világjárvány után című panelbeszélgetésre hívták meg.

Bob Ross egy boldog kis üdítős palackot is fest a tájképére.

A műsor gyártócége, a Paprika Studios a február 27-i döntőre időzítette az akciót. 

A képviselő szerint nincs tökéletes állapot a sajtószabadság érvényesülése szempontjából, és közszájon forgó legendának tartja, amit a magyar sajtószabadságról állítanak a nyugati sajtóban.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés