Ezzel a LED-es maszkkal elmondhatod a világnak, hogy vagy

Éppen mosolyogsz, vagy szeretnéd felhívni a figyelmet, hogy mindenki tartsa a másfél méteres távolságot? Ez egy maszk mögött mindez rejtve marad – kivéve, ha a LED-es kijelzővel látják el, ami egy applikációval összekötve közvetíti, mire gondolsz éppen. A Lumen Couture USB-vel tölthető maszkjával nemcsak kitűnhetsz a tömegből, hanem jelezheted is a környezetednek, milyen passzban vagy.

A vírushelyzet elhozta a különféle dizájnermaszkok korát. Mivel nem kizárt, hogy a maszkviselés a járvány lecsengése után is velünk marad – pl. sokan az influenza szezonban is hordják majd – a tervezők sem tétlenkedtek, az eredetileg egészségügyi célú eszköz pedig kiegészítővé, sőt, az önkifejezés eszközévé vált. Akár a hangulatunkat és a mondanivalónkat is kifejezhetjük vele, ha már az arcunk rejtve marad mögötte.

Chelsea Klukas, a Lumen Couture nevű, hi tech megoldásokat alkalmazó divatcég alapítója is csatlakozott a trendhez, és egy olyan maszkot tervezett, ami teljes mértékben képes tükrözni tulajdonosa hangulatát, vagy közvetíteni a gondolatait. Persze nem valamilyen gondolatolvasó, agyhullámokat elemző kütyüről van szó, szimplán egy app által vezérelt LED-es panellel ellátott maszkról.

A LED Matrix Face Mask végtelen számú lehetőséget biztosít viselőjének: egy ingyenes Android / iOS alkalmazás megjelenít rajta bármit, amit a tulajdonosa a telefonjára rajzol, vagy ír. Akinek nem jut eszébe semmi izgalmas, választhat az alkalmazás előre gyártott, kifejezetten a maszkhoz készült animációkat tartalmazó könyvtárából is. Aki pedig elismerő vagy csodálkozó tekintetekre vágyik, állítsa Equalizer módba az appot, és a kijelző a telefonban lejátszott zene ritmusában villog.

A maszk LED-panelje USB-n keresztül tölthető, egy feltöltés pedig 3-4 órás üzemidőt jelent. Ez bőven elég arra, hogy elintézzünk egy nagybevásárlást, vagy eljussunk a munkahelyünkre és haza. Az akkumulátor egyáltalán nem látható, csak a maszk viselője tud a létezéséről és könnyedén eltávolítható, ha a maszk fertőtlenítésére vagy mosására kerül sor – vagy egyszerűen egy sima, fekete maszkként szeretnénk viselni, és újra beleolvadni a tömegbe.

Klukas a webshopban felhívja a figyelmet arra, hogy a kétrétegű pamutmaszk nem minősül orvosi eszköznek, és hivatalosan nem jelent védelmet a vírusfertőzés ellen, így mindenki saját felelősségre használja.

A Lumen Couture évek óta LED-es technológián alapuló ruhákat és kiegészítőket - programozható öveket, ingeket, szoknyákat és nyakláncokat készít és árusít, valamint ad bérbe rendezvényekre.

Ötletgazdája, Chelsea Klukas az Amazon social shopping részlegén (Amazon Spark, Echo Look) dolgozott UX dizájnerként, jelenleg a Facebook terméktervezési menedzsere és a hordható tech-ruhákat készítő MakeFashion startup társalapítója.

A maszkokkal a koronavírus elleni küzdelmet is támogatja: Klukas azt ígéri a weboldalán, hogy a 95 dollárba (29 ezer forintba) kerülő termékekből befolyó nyereség 40 százalékát a WHO COVID-19 Szolidaritási Felelősségi Alapnak utalja. A dizájner egyébként azokra is gondolt, akiknek a maszk beszerzése nem fér bele a büdzséjükbe, és készített egy DIY videót, amiben megmutatja, hogyan lehet házilag legyártani a maszkot, és applikálni a külön megvásárolható – és később újra felhasználható – LED-panelt.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!