hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ételpornó helyett valódi érzelmek a Pick új kampányában

Október 12-én indult útjára a Pick legújabb promóciós kampánya „Magyarországot a Pick ízei hajtják” címmel, melyet az októberi-novemberi időszakban országos televíziós és online kampány kísér, ennek a bejelentőjét olvashatjátok. 

hirdetés

Kampánycél:

„Nem titkolt szándékunk volt, hogy a promóciót is támogató reklámfilmünkkel új irányt adjunk a Picknek: a foodporn világából kilépve visszük közelebb a márkát a fogyasztóinkhoz, és rajtuk keresztül, valós érzelmek, szituációk által mutatjuk meg, hogy a Pick generációtól függetlenül mindannyiunké” – mondta Szokolai Júlia, marketing- és stratégiai vezető.

Kreatív koncepció

A kampány fókuszába a Pick márka szeretete és időt állósága került, hiszen a film üzenete szerint a mai napig jelen van mindenhol, mindannyiunk életében: az útépítő munkások szendvicsében, az utazások alkalmával a hátizsákban, az olyan nagy pillanatokban, mikor a győzelmet ünnepeljük, vagy amikor az életünk egy új szakasza kezdődik. A reklámfilmben hétköznapi, mégis felemelő történetek elevenednek meg, amelyek őszinte érzelmek, emberi gesztusok, kedves, humoros jelenetek révén mutatják be, hogy Magyarországot a Pick ízei hajtják.

„Az őszi-téli promóciós kampány során a vonzó nyereményeken kívül, ezeket a mindannyiunk számára ismerős érzéseket szándékoztunk felidézni reklámfilmünkben, és a hozzá kapcsolódó digitális csatornákon. Külön öröm, hogy az ACG meghívásos tenderen nyerte el a kampányt” – fűzte hozzá Sallai Ervin creative group head.

Érdekességek

A forgatás négy helyszínen zajlott éjszakába nyúlóan, a koronavírus-járvány miatt természetesen a legnagyobb biztonsági előírások mellett, több mint száz résztvevő bevonásával és Tiszeker Dániel rendező irányításával.

A megújult márka image-et a „Magyarországot a Pick ízei hajtják. Hajts rá Te is a nyereményekre” elnevezésű promóció kíséri, ahol akár óránkénti nyerési lehetőséggel, minden generáció számára értékes ajándékokkal, fődíjként pedig háromszor 1 millió forinttal teszik még vonzóbbá a vásárlók számára a Pick termékcsaládot. 

 

 Werk

Alkotók listája:

 

Megbízó: Pick Szeged Zrt.

Marketing és stratégiai vezető: Szokolai Júlia

Média-, digitális- és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara

Brand manager és social média specialista: Zsapka Anna

Brand manager: Szabó Péter

 

Ügynökségek:

Médiaügynökség: Café Communications Kft.

Senior integrated media planner: Gergely Dóra

Junior Digital Performance Manager: Ilko Lóránt

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.

Kreatívigazgató: Nagy László

Client Service Director: Calin Dániel

Stratégia: Jókai Klára

Creative Group Head: Sallai Ervin

Copywriter: Kripner Gábor

Art Director: Hídvégi Kondor, Tarján Péter

Ügynökségi producer: Tolnai Boglárka

Account Director: Balogh Timi

Account Manager: Lay Zsófia, Herczeg Tímea

Promóciós ügynökség: A4C Marketing Kft.

Gyártás:

Rendező: Tiszeker Dániel

Operatőr: Pataki Ádám

Vágó: Mészáros Attila

Colorist: Takács Attila

Zene: Fodor Máriusz

Werk: Munkácsy Barbara

Utómunka: Szabó Máté

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés