hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredményhirdetés! Mutatjuk a Ready verseny győzteseit!

A Kreatív és a Vodafone közös pályázatának célja az volt, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult rendkívüli változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat - más szavakkal: azokat, akik „readyk” voltak és maradnak, bármit is hoz a holnap.

hirdetés

A pályázatokat két – üzleti és egyéni – kategóriában vártuk. Üzleti pályázók részéről olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal lehetett pályázni, amelyek segítettek a vállalkozásoknak, vállalatoknak működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében 2020 első felében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. Egyéni pályázók esetén olyan élettörténeteket vártunk, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálóak lehetnek mások számára is.

Az üzleti kategóriába 57, míg a lakosságiba 55 nevezés érkezett.

Most kiderül, hogy kik lettek a díjazottak!

 „Az elmúlt év megmutatta, hogy sokszor kreativitásra és nagyfokú rugalmasságra van szükség, hogy váratlan új helyzethez igazodni tudjunk. A Ready pályázattal ezt a rátermettséget szeretnénk elismerni, ezért döntöttünk úgy, megosztjuk azt, ami a sajátunk: a szlogenünket. Mert a Ready most minden céget és magánszemélyt megillet, aki túl tudott lendülni a nehézségeken. Szeretnénk minden pályázónak megköszönni, hogy megosztották velünk történetüket. Nagyon jó volt olvasni a cégek ötletes digitális megoldásait, és hogy milyen talpraesetten változtattak sokan karriert, valósították meg régi álmukat és milyen bátorsággal fogtak bele valamilyen új kezdeményezésbe. Gratulálunk valamennyi pályázónak és díjazottnak!” – mondta el Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.

Gratulálunk a nyerteseknek!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés