hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer branding-tenderen hirdetett eredményt a Netpincér

Meghívásos tenderen választotta ki a Netpincér a Positive Adamsky-t a cég munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos feladatainak ellátására. Az ügynökség mostantól a NetPincér PR-kommunikációs és social media feladatai mellett a vállalat employer branding stratégiájának kialakításáért és operatív megvalósításáért is felel.

hirdetés

A Netpincér 2019 augusztusa óta dolgozik a Positive Adamskyval, az ügynökség másfél éve felel a márka közösségi médiás felületeinek kezeléséért, és több, mint egy éve pedig a PR-kommunikációs feladatok ellátásáért is, alkalmanként pedig integrált kampányok tervezésében és kivitelezésében is támogatja a berlini központú Delivery Hero magyarországi leányvállalatát – olvasható az ügynökség közleményében. 

A közlemény így folytatódik: „A ma már több, mint 250 főt foglalkoztató Netpincér háttércsapata dinamikusan növekszik, éppen ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt szeretnének fektetni a munkáltatói márkaépítésre. A vállalat célja, hogy Magyarország egyik legjobb munkahelyévé váljon és ahogyan eddig, ezután is vonzza az ország kiemelkedő szakembereit. Az elmúlt időszakban minden téren sokat fejlődött a cég, a gyors növekedés mellett azonban egyre nagyobb kihívás az igazi tehetségek megtalálása. Ezért írta ki meghívásos tenderét a NetPincér, amelyen a Positive Adamsky csapatát választotta a vállalat az employer branding feladatok ellátására”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés