hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy szót sem szólnak a Gyermelyi új kampányának szereplői

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

hirdetés

Kampánycél:

A Gyermelyi imázsának hiteles megerősítése a fogyasztó fejében, a logó és a szlogen összekapcsolása egy magas minőségű, de mindenki számára elérhető márka képével, valamint a Gyermelyi tészta márkaértékeinek kiterjesztése a liszt és a tojás kategóriáira.

Kreatívkoncepció:

Minden, a filmben szereplő Gyermelyi-termékhez tartozik egy, azt szimbolizáló kézjel. Ez a Gyermelyi-jelnyelv. E gesztusokat használva a Gyermelyi rajongók szavak nélkül is megértik egymást.

Érdekesség, behind the scenes:

Az alapötletben elképzelt, idillikus kisvárosi bolt megtalálása nehéz feladat volt, de végül ráleltünk egy éppen felújítás alatt álló kávézóra, amit kedvünk szerint alakíthattunk az igényeinkhez. Bár az Ügyfél nem gondolkozott ismert főszereplőben, a közös gondolkozás során rájöttünk, hogy a Barátok közt Vili bácsija pont az a karakter, amit mi keresünk a Gyermelyi értékek közvetítésére. 

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Gyermelyi Zrt.

Gyermelyi Zrt. Marketing Igazgatóhelyettes: Bokros Gábor

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Havasi Communications

Stratégiai igazgató: Havasi Raymond

Kreatív igazgató: Szilvás Krisztina

Copywriter: Ceglédi Alexandra

Account: Szabó Viktória

Produkció:

Produkciós cég: Skyfilm Production Kft

Producer: Nagy Mónika

Rendező: Herendi Gábor

Operatőr: Szatmári Péter

Gyártásvezető: Téni Gábor

Utómunka:

Vágó: Király István

Colorist: Vándor Ádám

VFX: Melon VFX Kft

Zene: Hrutka Róber

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés