Cultural Bites: Mi mozgatja a fogyasztói döntéseket? Podcast!
A közgazdaságtan és a pszichológia kezet fogott egymással, a viselkedési közgazdaságtan ma már egyre hangsúlyosabb szerepet kap abban, hogy hatékonyabban befolyásoljuk a fogyasztói döntéseket.
De mit jelent ez pontosan, és hogyan lehet jól beépíteni egy vállalat életébe? A Kreatív és a Telekom közös márkatrend-szpotter rovatában, a Cultural Bites-ban ennek járunk utána, most hallgatható formában!
A házigazda Szerényi Szabolcs, reklámipari szakújságíró, a Kreatív külső munkatársa, vendégei pedig Gál Sarolta a DDB Budapest stratégiai igazgatója, marketingszakember és Szászi Barnabás Imre, pszichológus-közgazdász, egyetemi adjunktus.
A beszélgetésben elhangzó Amazon-reklám:
Érdekel a viselkedési közgazdaságtan? Itt iratkozhatsz fel a hírlevelükre!