hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bistro szerint a rendezvényeseknek is be kell segíteni a tömeges oltás szervezésébe

Az ügynökség azzal érvel, ekkora léptékű tömeg koordinálásában nem az orvosoknak, hanem a rendezvényeseknek van nagyobb tapasztalatuk.

hirdetés

"Ha naponta Magyarországon több tízezer, esetleg több százezer embert tervez beoltani a kormány (és ehhez rendelkezésre áll majd megfelelő mennyiségű vakcina), akkor mi szeretnénk felajánlani a rendezvényszervezői tapasztalatunkat és segítségünket. Ha – más országokhoz hasonlóan - nálunk is felmerül majd, hogy nagy kapacitású oltóhelyeken (pl. stadionokban) is le lehetne bonyolítani az oltásokat, akkor azt gondoljuk, hogy ebben mi tudunk segíteni - és akarunk is. Ezek ugyanis tömegrendezvények. Regisztráció, irányítás, beléptetés, kiléptetés. Ehhez mi értünk, nem az orvosok és választási irodisták" - fogalmazott nyilvános posztjában még február 14-én a Bistro Reklámügynökség.

Forrás: 123rf.com
Forrás: 123rf.com

Az ingyenes segítséget ösztönző poszt természetesen vitát generált, Szirmai-Katz Eszter, az ügynökség ügyvezetője szerint ez is volt a céljuk a bejegyzéssel. Az Azonnalinak nyilatkozó ügyvezető szerint be akarták indítani a gondolkodást ebben a témában a szakmán belül. Szirmai-Katz hozzátette, hogy konkrétan még nem keresték meg a kormányt, de vannak már olyan cégek, amelyek jelezték az állami szerveknek segítő szándékukat.

A Bistro ügyvezetője szerint a rendezvényszervező cégek a szűk határidőkhöz és a gyors problémamegoldáshoz szoktak, így gyorsabb a reakcióidejük a központosított szerveknél, és a tapasztalatuk is jól jöhet a tömegek vezénylésében. Szirmai-Katz azt is hangsúlyozta, hogy az orvos- és nővérhiány miatt is fontos lenne, ha nem az egészségügyben dolgozókat terhelnék a tömeges oltások lebonyolításával és adminisztrációjával.

Nyilván érthető az is, miért lenne fontos a tömeges oltások hatékony kezelése a rendezvényes iparág számára: ennek a szektornak is létfontosságú, hogy minél hamarabb lehessen újra nagyobb eseményeket szervezni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés