hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Isobartól igazolt marketingvezetőt a Mediaworks

Stratégiai értékesítési és marketingvezető lett Arany János a Mediaworksnél, ezen kívül a cég sales house-ának, a Salesworksnek is vezetőjének is kinevezték – írja a HVG hetilap legutóbbi száma.

hirdetés

Arany János lett az ügyvezetője a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) operatív irányítását végző Mediaworks bő egy éve alapított sales house-ának, a SalesWorksnek, emellett kinevezték a Mediaworks stratégiai értékesítési és marmektigvezetőjének is, LinkedIn-profilja alapján 2020 vége óta tölti be a pozíciót – írja a HVG. Mindkét pozícióban a veterán rádiós szakembert, Turi Árpádot váltotta.

Arany János jelentős tapasztalattal rendelkezik a digitális tanácsadási területen, korábban három évig az SAP Customer Experience üzletágát vezette, előtte, a magyar Google-iroda megalapítása óta, felelős volt a hirdetési megoldások és a YouTube magyar piacra történő bevezetéséért és a partneri/ügynökségi ökoszisztéma kialakításáért. Ezt követően 2019 szeptemberében érkezett a Dentu Aegis Networkhöz tartozó Isobar Budapest reklámügynökséghez, mint regionális üzletfejlesztési igazgató, ahol a cég CRM-rendszerének építéséért volt felelős.

A Salesworks 2020 márciusában indult az Evomedia online sales house csapatára építve. Áprilisban ezt írtuk róla: „A Salesworks integrálta a Mediaworks és az Evomedia felületértékesítési tevékenységét, így a Salesworks print, rádiós, tévés és digitális hirdetési felületeket értékesít egy kézből. A szakmai munkát a korábbi (Mediaworks és Evomedia) hirdetésértékesítési csapatai közösen, integráltan végzik a Salesworks márkanév alatt”.

A sales house eléréséről a legutóbbi adat szintén tavaly áprilisi: akkor a Mediaworks és az Evomedia által kezelt felületek valós felhasználókat tekintve közel 5,8 millió embert értek el a hálózathoz tartozó oldalak Magyarországon. Ez a szám az internetezők 91 százaléka, akik 721 millió oldalt töltöttek le az adott hónapban a DKT-Gemius Top 10 riportja alapján – írta akkor a Salesworks közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés