hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Atmedia értékesíti a Gong FM-et

2021. március 1-jétől az Atmedia a kizárólagos kereskedőháza Magyarország egyik legnagyobb helyi rádiójának, a kecskeméti székhelyű Gong FM-nek. A korábban Mészáros Lőrinc, később Szijj László vállalkozó, jelenleg a KESMA tulajdonában lévő Gong FM hét frekvenciájával lefedi Bács-Kiskun megyét, valamint műsorai Pest megye déli területein is hallhatók.

hirdetés

Az Atmedia közleménye szerint a Gong Rádió 1995 augusztusában a Hírös Napok rendezvénysorozatának részeként sugárzott először műsort, és olyan népszerű volt a hallgatók körében, hogy a város önkormányzatának is köszönhetően 1996 januárjában megalakult és hivatalosan is elindult a Gong FM. A rádió azóta Kecskeméten, illetve Nagykőrösön és vonzáskörzetében az FM 93,6 MHz-en, míg Csongrádon az FM 87, 6 MHz-en, Gyömrőn az FM 97.2 MHZ-en, Kecelen a 99, 6 MHz-en, Solton a 94, 1 MHz-en és Baján a 88, 7 Mhz-en fogható. A Gong Rádiót fennállásának a 20. évében, 2015-ben a Kecskeméti Települési Értéktár Bizottsága kecskeméti helyi értékké nyilvánította. A Gong FM-et 2021. március 1-jétől az Atmedia képviseli a hirdetési piacon. 

A Gong Rádiót 2017-ben vette meg Mészáros Lőrinc, majd 2018 elején versenyjogi aggályok miatt eladta azt, valamint a Part FM-et Szijj László kormányközeli vállalkozó cégének, a Tisza Investnek. A Gongot Szijj 2018 novemberében, a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány létrejötte után nem sokkal ajándékozta a fideszes médiaalapítványnak.

„Lokális piacvezető rádióként az Atmediát választottuk kereskedelmi partnerünknek. Nagy reményeket fűzünk az együttműködéshez, amellyel könnyebben eljuthatunk egy újabb jelentős hirdetői körhöz is. A hirdetők élete is egyszerűsödik, hiszen a helyi rádiókat használóknak mostantól eggyel kevesebb partnerrel kell megállapodniuk. Ez mindkét oldalon hatékonyabbá teszi az együttműködést” – mondta Fodor István a Gong FM ügyvezető igazgatója.

„Örülünk a Gong FM érkezésének, amely kiemelkedő hallgatottságával jól kiegészíti a helyi rádiós portfóliónkat. Velük nemcsak a lefedettségünk, hanem a regionális elérésünk is szignifikánsan növekszik” – nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés