hirdetés
hirdetés
hirdetés

A VMLY&R része lesz a Geometry

 VMLY&R Commerce lesz a neve 2021-től.

hirdetés

Tovább folytatja „mészárlását” Mark Read, a WPP vezérigazgatója, aki Sir Martin Sorrell alapító 2018-as távozása óta alaposan felkavarta az ügynökségi holding struktúráját: egységes márka alá vonta az Ogilvy-ügynökségeket, a VML-be olvasztotta a Young&Rubicamet (így jött létre a VMLY&R), a Wundermanba a JWT-t (Wunderman Thompson), november első felében pedig jött a hír, hogy a 103 éves múltra visszatekintő Grey az AKQA digitális ügynökségbe tagozódik, és megszűnik, mint önálló márkanév.

A WPP ezen a héten bejelentette azt is, hogy a Geometry Global márkanevet megszünteti, és a VMLY&R-ba olvasztja az ügynökséget, amely VMLY&R Commerce néven folytatja, és a WPP közleménye szerint end-to-end creative commerce feladatokat fog ellátni. A VMLY&R Commerce az ügynökségi hálózat tagjaként, különálló cégként működik majd, globális vezérigazgatója Beth Ann Kaminkow, a Geometry jelenlegi globális vezérigazgatója lesz.

A magyar nyelvű sajtóközlemény megfogalmazása szerint „A magyarországi megvalósításról már az idei év folyamán elindulnak az egyeztetések”. A VMLY&R Commerce teljes operációja 2021. január 1-jére áll fel, az ügynökségi csapatok és erőforrások integrációja pedig 2021 folyamán zajlik majd.

A WPP szerint a két ügynökség egyesíti az online és offline kereskedelem területén szerzett tapasztalatát és tudását, ezáltal még hatékonyabb, elsősorban digitális megoldásokkal szolgál majd az ügyfeleknek.

A VMLY&R Commerce központi szerepet tölt majd be a VMLY&R hálózat teljes márkázási- és customer experience szolgáltatásportfólióján belül, valamint az egymáshoz kapcsolódó márkák értékét és piaci növekedését támogatja majd egységes, kereskedelem-központú ügyfélstratégiák kialakításával – áll az ügynökség közleményében.

Beth Ann Kaminkow elmondta: „A mai fogyasztói élmény egyértelműen kereskedelem-fókuszú, ami ügyfeleink marketinget és médiát érintő döntéseiben is egyre nagyobb hangsúlyt kap. A világjárvány hatására a vásárlói viselkedés és elvárások megváltoztak, így a kereskedelem-központú gondolkodás is egyre inkább a kreatív szakmai munkánk központi területévé válik. A VMLY&R Commerce elindításával a creative commerce területén még többet nyújthatunk ügyfeleinknek az adatok elemzése és a technológia révén, több csatornán segíthetjük őket a márkaépítésben, valamint eladásaik növelésében.” (A creative commerce tágan értelmezve az e-commerce tevékenységhez fűződő kreatívmegoldásokat jelenti, amely a vásárlói élményt fokozza a teljes vásárlási journey alatt – a szerk.)

A Geometry a kereskedelem megváltozott világában nyújt támogatást ügyfeleinek, míg a VMLY&R a customer experience terén rendelkezik potenciállal, valamint az e-commerce területén is bővítette ügyfélkörét – írja a közlemény. „A VMLY&R Commerce pedig a két nagy globális cég tudását és értékeit egyesíti, így még jobb szolgáltatásokat és end-to-end megoldásokat kínálhat majd. A két hálózat együtt több mint 11 ezer alkalmazottal rendelkezik összesen 80 országban”.

Az ügynökség a Geometry Living Commerce nevű tervezési rendszere és módszertana segítségével irányítja majd a stratégiai, kereskedelem-fókuszú tanácsadói, fejlesztési, aktivációs tevékenységet a dizájn, experiential és az innovációs diszciplínák területén. Living Commerce módszertanával a vásárlói döntések értelmezésén keresztül valós insightokon alapuló, látható kereskedelmi hatással bíró creative commerce megoldások dolgozhatók ki.

Jon Cook, a VMLY&R globális vezérigazgatója elmondta: „Izgattottan várom, hogy a VMLY&R Commerce keretein belül Beth Annel együtt dolgozhassunk közös, kereskedelem-fókuszú szolgáltatásportfóliónk fejlesztésén. Számos ügyfél esetében már szoros köztünk az együttműködés, és mindketten hiszünk a kereskedelem szerepében a vásárlás folyamata és a vásárlói döntések, illetve az egymáshoz kapcsolódó márkák vonatkozásában. A vállalati kultúra szempontjából is azonos gondolkodásmódot képviselünk: úgy gondoljuk, hogy az a belső működésnek, az ügyfelekkel való partnerségnek és egy új vállalat sikerének egyaránt alapvető építőköve.” 

Mark Read, a WPP vezérigazgatója hozzátette: „2020-ban robbanásszerűen megnőtt az e-kereskedelem szerepe, ahogy a márkák alkalmazkodtak a megváltozott piaci körülményekhez. Az újonnan létrehozott vállalat kimagasló kreatív potenciállal, piacvezető kereskedelmi szakértelemmel, valamint fejlett adatelemzési és technológiai kapacitással rendelkezik, amely nagyban, egyszerre több csatornán segítheti a márkák növekedését. Ezzel együtt az új cég olyan ügyfélelvárásokat is képes kiszolgálni, mint a hagyományos, integrált marketingmegoldások.” 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés