A TikTok hivatalos partnere lett a Special Effects Media
A cég ügyfelei számára elérhetők a videós platform hirdetési felületei.
A TikTok magyarországi hirdetési felületeinek kezelése, és a piac fejlesztése céljából hivatalos partneri kapcsolatra (TikTok Official Partner) lépett a főleg fiatalokat célzó TikTok videós platform és a social videó specialista Special Effects Media. A megállapodás lehetőséget biztosít a hazai cégnek, hogy foglalja és menedzselje ügyfelei számára a TikTok egyedi hirdetési felületeit – olvasható a Special Effects közleményében. A platform „olyan piaci rést tud betölteni, ami remek kiegészítője lehet egy klasszikus influencer-kampánynak. Emellett kreatív szempontból is egészen új távlatokat nyit meg a piac előtt” – mondta Benkő Lilla, a cég operatív vezetője.
Szabó Gergő, a Special Effects Media alapítója szerint „a YouTube és az influencer számunkra a tevékenységünk kiindulópontja és magja, de az elmúlt évek során rengeteg tartalmat gyártottunk Twitch-re is, most pedig elhozzuk a magyar ügyfelek számára a TikTok hirdetési felületeit is, ami a 2020-as évben belépett a nagy platformok közé”.
A közlemény hozzáteszi, a felület segítségével még szélesebb korcsoportot tudnak elérni. A YouTube-hoz hasonlóan TikTok-on is több lehetőség közül tudnak választani a partnerek, „a klasszikus hirdetések mellett interaktív reklámok is elhelyezhetőek, például a Hashtag Challenge vagy a Branded Effect használatával. A Brand Premium pedig biztosítja az adott márkának, hogy egy teljes napig minden applikáció megnyitáskor az ő hirdetésével találkozzanak a felhasználók” – mondta Kisgyörgy Zsófia sales manager.
2020 októberében a Httpool, novemberben pedig az Evolut Hungary is hivatalos partneri viszonyra lépett a TikTokkal, így a hazai piacon legalább három ügynökségen keresztül foglalhatók a TikTok felületei.
UPDATE: Cikkünkben korábban tévesen azt írtuk, hogy a Special Effects Media lett a TikTok első hazai partnere.