hirdetés
hirdetés
hirdetés

A TikTok hivatalos partnere lett a Special Effects Media

A cég ügyfelei számára elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

hirdetés

A TikTok magyarországi hirdetési felületeinek kezelése, és a piac fejlesztése céljából hivatalos partneri kapcsolatra (TikTok Official Partner) lépett a főleg fiatalokat célzó TikTok videós platform és a social videó specialista Special Effects Media. A megállapodás lehetőséget biztosít a hazai cégnek, hogy foglalja és menedzselje ügyfelei számára a TikTok egyedi hirdetési felületeit – olvasható a Special Effects közleményében. A platform „olyan piaci rést tud betölteni, ami remek kiegészítője lehet egy klasszikus influencer-kampánynak. Emellett kreatív szempontból is egészen új távlatokat nyit meg a piac előtt” – mondta Benkő Lilla, a cég operatív vezetője.

Szabó Gergő, a Special Effects Media alapítója szerint „a YouTube és az influencer számunkra a tevékenységünk kiindulópontja és magja, de az elmúlt évek során rengeteg tartalmat gyártottunk Twitch-re is, most pedig elhozzuk a magyar ügyfelek számára a TikTok hirdetési felületeit is, ami a 2020-as évben belépett a nagy platformok közé”.

A közlemény hozzáteszi, a felület segítségével még szélesebb korcsoportot tudnak elérni. A YouTube-hoz hasonlóan TikTok-on is több lehetőség közül tudnak választani a partnerek, „a klasszikus hirdetések mellett interaktív reklámok is elhelyezhetőek, például a Hashtag Challenge vagy a Branded Effect használatával. A Brand Premium pedig biztosítja az adott márkának, hogy egy teljes napig minden applikáció megnyitáskor az ő hirdetésével találkozzanak a felhasználók” – mondta Kisgyörgy Zsófia sales manager.

2020 októberében a Httpool, novemberben pedig az Evolut Hungary is hivatalos partneri viszonyra lépett a TikTokkal, így a hazai piacon legalább három ügynökségen keresztül foglalhatók a TikTok felületei.

UPDATE: Cikkünkben korábban tévesen azt írtuk, hogy a Special Effects Media lett a TikTok első hazai partnere.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés