hirdetés
hirdetés
hirdetés

A TikTok felhasználóinak száma idén meg fogja haladni az 1 milliárdot

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

hirdetés

A brit App Annie analitikai cég vizsgálata szerint az Egyesült Királyságban a Tiktok egy fontos metrikát tekintve már biztosan lenyomta a Facebookot: a felhasználók több időt töltenek el átlagosan egy hónapban a videós platformon, mint a Facebookon – írja a Campaign.

Az Android-felhasználókat tekintve a növekedés brutális: 2019-ben átlagosan 10,8 órát töltöttek el egy hónapban a TikTokon, ami 2020-ra 19,6 órára nőtt, tehát majdnem megduplázódott. Összehasonlításképp: a Facebookon eltöltött idő 2019-2020 között 14,3-ról 16,6 órára nőtt „csak". Az iPhone-on keresztüli felhasználásról nem szolgáltattak adatokat. Ezen kívül 2020-ban a TikTok volt az Egyesült Királyságban a második legtöbbet letöltött applikáció, csak a Zoom előzte meg a videós közösségi platformot.

A fenti trend hasonló más fejlett országokban is: az Egyesült Államokban, Németországbanvagy például Franciaországban is nagyjából megduplázódott az egy hónap alatt a TikTokon eltöltött idő. Az USA-ban a TikTok egyébként még a Zoomot is megelőzte, így ez lett a legnépszerűbb és legtöbbet letöltött alkalmazás.

A kínai tulajdonú platform sikerét árnyalja, hogy a havi felhasználók mennyiségét tekintve be se fér a 10 legnagyobb közösségi médiás site közé, a Facebook, a Whatsapp az Instagram vagy éppen a Messenger is megelőzi. Az App Annie becslése szerint viszont 2021-ben a TikTok is átlépheti a bűvös 1 milliárdos határt, a kutatócég 1,2 milliárd havi felhasználót jósol év végére az appnak.

A TikTok nemrég indította el első globális kampányát, a videóban feltűnik Tinie Tempah és Little Mix is.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés