hirdetés
hirdetés
hirdetés

„A reklám szívás, és mi tudjuk ezt", mondja egy marketingprofesszor

Scott Galloway, a New York University Stern School of Business marketingprofesszora az Adweek NexTech 2020 virtuális konferenciáján tartott félórás előadást a baljós hangulatú A korona négy lovasa címen, amelynek a kulcsmegállapításait alább közüljük.

hirdetés

Galloway szerint nem titok, hogy a médiaipar komoly bajban van, ahogy a reklámbüdzsék egyre csökkennek (legalábbis nem a tradicionális médiában lesznek elköltve – a szerk.). Akik túlélnek, egyre inkább a prémium előfizetéses modellek felé fognak fordulni. „A New York Times túl fogja élni, mert bevételük kétharmada előfizetésekből jön. A visszatérő bevétel a lényeg. A reklám szívás, erre már rádöbbentünk, bár szeretünk úgy tenni, mintha eznem lenne igaz. Mindenki, akinek van pénze (mármint a kiadóknak – a szerk.), elfordul ettől a modelltől" – mondta. 

Feldarabolni!

A professzor véleménye szerint a Facebookot és a Google-t fel kell darabolni, mivel a következő években a médiavállalatok 10-20 százaléka csődbe fog menni. „Azt fogjuk látni, hogy a Facebook és a Google fogja irányítani a digitális reklámpiac 80 százalékát. Ezeket a cégeket szét kell szedni, mert a hatalom korrupttá tesz".

Az Apple legnagyobb teljesítménye a disztribúciós rendszere

Galloway szerint az Apple nem az iPhone-nal durrantotta a legnagyobbat, hanem azzal, hogy létrehozta az Apple-termékek szentélyeit, az iStore-okat. „A direkt disztribúció átvette a márka felett az irányítást, és egyfajta glóriát von az iPhone köré, miközben valószínűeg gyengébb termék, mint a Samsung Galaxy".

Az Amazon lesz a világ legnagyobb egészségügyi vállalata

Galloway véleménye szerint 10 éven belül az Amazon lesz a világ vezető egészségügyi cége, hiszen egyre több fogyasztóról tud szinte mindent: hogy mit eszik, milyen betegségei vannak, mekkora a testtömeg-indexe, hogy monogám kapcsolatban állsz-e stb.

A hibrid oktatás átverés

Bár az amerikai egyetemek hibrid (közös offline és online) oktatásról beszélnek, szerinte ez baromság (bullshit). Az egyetemek csak arra várnak, hogy mindenki befizesse a tandíjat, hogy bejelenthessék: minden órájukat online fogják tartani.

Galloway előadását erre a linkre kattintva lehet megnézni.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés