hirdetés
hirdetés
hirdetés

A türelmetlen, mohó autósok előtt tiszteleg a Burger King új kampánya

Üdvözöljük a türelmetleneket – áll azokon a hirdetéseken, melyeket a Burger King különböző  francia autós magazinokban jelentetett meg (Auto Moto, Auto Plus, L’Auto Journal és L’Automobile Magazine), illetve a francia Burger Kingek közelében utcai plakátok formájában is kihelyez. 

hirdetés

A helyzet mindenki számára ismerős, aki már rendelt valaha az autójából egy gyorsétteremben, majd megpróbálta megállni a kísértést, hogy még a kocsiban nekiálljon beletúrni a csomagba, ami nyilván kudarcra van ítélve.

Ha pedig már kinyílt a zacskó és megzörrent a sültkrumplis papírtasak, akkor onnan már nincs visszaút, pereg a só, vándorútra indulnak a hamburegerek alkatrészei a kárpit és az ülések titokzatos réseinek irányába.  A fotókon  ezek az állapotok köszönnek vissza, szemérmesen megbúvó sültkrumpli-darabok az ülésen, zsírtól csillogó kormánykerék, szósszal összekent sebességváltó. A kampány a Buzzman ötlete volt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés