hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mediacom nyerte a Grand Vision médiás tenderét

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

hirdetés

Az Ofotért és Vision Express márkákat birtokló Grand Vision tavaly januárban adott a meglévő médiavásárlási feladatok mellé márkastratégiai megbízást a Mediacomnak. Idén kétfordulós, meghívásos tenderen újították meg az együttműködést, ami még 2018-ban indult.

A MediaCom a múltban nem csak hagyományos médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátásával segítette a márkatulajdonost. A Grand Vision az elmúlt évben újította meg márkastratégiáját, melynek célja az Ofotért és a Vision Express márkák határozottabb megkülönböztetése volt. A kapcsolódó márkastratégiai megbízást az ügynökség látta el” – írja közleményében a Mediacom.

„Az új kihívásokra és normákra legadaptívabban reagálni tudó, multifunkcionális ügynökségi csapatot kerestünk, akik képesek velünk együtt látni és láttatni a »nagy képet«. Kommunikációs rendszerekben gondolkodnak és nem csak silókat optimalizálnak. Értik a márkáinkat, a vásárlóinkat, látják a lehetőségeinket. Mindezt figyelembe véve képesek stratégiát alkotni és azt hatékonyan implementálni költséghatékony médiamegoldások révén. A Mediacom által hozott stratégia, áraik, és nem utolsó sorban a csapat elhivatottsága miatt döntöttünk mellettük egy igen komoly, kiélezett versenyben” – nyilatkozta a döntés kapcsán Kelemen Anita, a Grand Vision marketing- és digitális igazgatója

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Public.com a GameStop-botrány kapcsán szúrt oda finoman a Robinhoodnak.

Az Etikus kommunikáció a világjárvány után című panelbeszélgetésre hívták meg.

Bob Ross egy boldog kis üdítős palackot is fest a tájképére.

A műsor gyártócége, a Paprika Studios a február 27-i döntőre időzítette az akciót. 

A képviselő szerint nincs tökéletes állapot a sajtószabadság érvényesülése szempontjából, és közszájon forgó legendának tartja, amit a magyar sajtószabadságról állítanak a nyugati sajtóban.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés