hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legmeghatóbb pillanatokkal emlékeztet a Pfizer arra, hogy miért fontos a vakcina

Érzelemdús sorozattal jelentkezett a koronavírus-vakcinát is előállító Pfizer gyógyszergyár és az amerikai egészségügyi szervezetek. A kampány olyan pillanatokra helyezte a hangsúlyt, melyekben családtagokkal és barátokkal találkozunk, s mely pillanatokat a koronavírus előtt önfeledten tudtunk megélni - egy ölelés, nagyszülők és unokák találkozása, családi összejövetelek, melyeket lassan egy éve nem tudunk már nyugodt szívvel megtenni. 

hirdetés

Érzelemdús sorozattal jelentkezett a koronavírus-vakcinát is előállító Pfizer gyógyszergyár és az amerikai egészségügyi szervezetek. A kampány olyan pillanatokra helyezte a hangsúlyt, melyekben családtagokkal és barátokkal találkozunk, s mely pillanatokat a koronavírus előtt önfeledten tudtunk megélni - egy ölelés, nagyszülők és unokák találkozása, családi összejövetelek, melyeket lassan egy éve nem tudunk már nyugodt szívvel megtenni. 

Mindegyik kisfilm azzal a felirattal ér véget, hogy "A tudomány képes rá. Rajtad múlik, hogy meg is valósuljon". Ezután a nézőket a SciencePossible.com oldalra terelik, ahol az amerikai járványügyi hivatal vakcinatájékoztatóit és egyéb egészségügyi szervezetek tanácsait olvashatják.  

 

 

A hirdetéseket a Mischief @ No Fixed Adress készítette  a Dini von Mueffling Communications együttműködésével, ezeket a Pfizer, BioNTech, illetve a különböző amerikai egészségügyi szaksezervezetek közösségi felületein lehet majd látni, illetve megy majd egy kört a televízióban is. 

A kampányt egyébként már azelőtt elkezdték tervezni, hogy a vakcinát jóváhagyták volna, ugyanakkor ez nem meglepő, a Pfizer például már az első hullámban igyekezett tartani a lelket az emberekben egy hirdetéssel, amin azt üzenték, hogy a tudomány eddig is talált megoldásokat a pandémiák legyőzésére, és most is csak idő kérdése lesz. 

Az ügynökség azután választotta ezt a koncepciót (eredetileg azon gondolkoztak, hogy rideg tényeket mutassanak), hogy rájöttek, teljesen egyszerű, hétköznapi pillanatokat nem tudunk már megélni. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés