hirdetés
hirdetés

A legkreatívabban dolgozó kreatívokat keresi az LG

A kreatív iparágban dolgozók számára hirdet Instagram-versenyt az LG hazai képviselete. Az aktivitás az ügynökségeknél dolgozók tipikus életvitelére épít: azokat keresi, akik a leglehetetlenebb helyzetekben és helyszíneken is képesek azonnal teljesíteni az ügyfelek kívánságait.

Az #ergovagyok kampány apropója a gyártó Ergo monitorkínálatának hazai debütálása, melynek különlegessége az asztalhoz erősíthető állvány nyújtotta lehetőségekben rejlik.

A játék fődíja természetesen nem más, mint egy közel 300 000 Forint értékű, 32 colos Ergo szériás 4K monitor.

 

A kreatívok a munkavégzés terén is mindig feltalálják magukat: bárhol és bármikor home office-t varázsolnak, ha éppen úgy kívánja a helyzet vagy az ügyfél. Metróból írt e-mailek, vasalódeszkán kigondolt stratégia, kirándulás közben lebonyolított válságkommunikáció vagy logótervezés az ebédmenü fölött? Pontosan ezekre a helyzetekre épít az LG Magyarország #ergovagyok tag alatt futó Instagram-kihívása, ami a legkülönösebb munkavégzési módokat és szituációkat keresi.

 

 

A váratlan ügynökségi helyzeteken túl az utóbbi hónapok történései is megmutatták, hogy bárhol és bármikor megteremthetjük magunknak az ideális munkakörnyezetet - ehhez biztosítanak rugalmas támogatást a gyártó most debütáló monitorai is. Az Ergo szériás kijelzők ugyanis gyakorlatilag bármilyen szögben és pozícióban használhatók, így válnak a lehető legkényelmesebb munkaállomás központi eszközévé.

 

 

Az LG olyan grafikusok, ügynökségi munkatársak, marketingesek, reklámszakemberek, médiatervezők, dizájnerek és e területeken működő cégek jelentkezését várja október 16-ig, akiknek valamilyen szokatlan, egyedi helyzetben kell helytállniuk az ügyfelek előtt. A versenyen való részvétel feltétele egy ilyen szituációt bemutató nyilvános Instagram fotó feltöltése az @lg.magyarorszag és #ergovagyok tagek használatával. A legkreatívabb kép feltöltője egy 32 hüvelykes, 4K felbontású, közel 300 000 Forint értékű vadonatúj, Ergo szériás professzionális monitort (32UN880 modell) nyer. A kampány szakmai partnereként a Kreatív is figyelemmel kíséri a versenyt. A játékszabályzat az LG honlapján olvasható. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés