hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobbak beszélnek munkáikról az októberi Lions Live-on

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

hirdetés

Téma lesz például a McCann Tel Aviv és a Craft London szóvicceló ThisAbles Ikea-kampánya, amiben a mozgáskorlátozott emberek számára hasznos bútorkiegészítőket mutattak be. Lions Live elhozza a kreatív vezetőket, copywritereket és az ügyfelet is, hogy elmondják, hogyan alakították a történetet. A koncepció kitalálsában részt vett a McCann Tel Aviv ügynökség paralízisben szenvedő munkatársa, Eldar is, aki a főszereplője az egyik kampányban szereplő kisfilmnek is. A This Ables-ről itt írtunk hosszabban.

A Lions Live foglalkozik még a Virtue Copenhagen AdDress the Future projektjével (az első, semmilyen környezeti kárt nem okozó digitális ruhakollekció), a BBDO Dubai The Blank Edition kampányával (napilapos téma), a DDB Berlin The Uncensored Playlist munkájával (korábban cenzúrázott cikkek dalszöveggé alakítása) vagy a VMLY&R Poland The Last Ever Issue kampányával is (ellentmondásosan pornóval és szexizmussal egyszerre foglalkozó projekt).

Regisztrálni itt lehet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés