hirdetés
hirdetés
hirdetés

A K&H mutatja, mi az a neobankos lendület

Új platformot fejlesztett a VMLY&R Commerce és a K&H Csoport TE&K&H néven, ami először egy mobilos számlanyitásról szóló kampányban mutatkozik be. Sok „&”-jeles kampánybejelentő.

hirdetés

„A TE&K&H a partnerségre, az ügyfelekre, illetve az innovatív szolgáltatások nyújtotta egyszerű, gyors és kényelmes bankolásra koncentrál. A korábbi kreatív platformokhoz képest még sokkal nagyobb figyelmet kapnak benne az ügyfelek és a XXI. századi ügyféligények” – szól a felületet bemutató közlemény. Az első kampányban hangsúlyos a platform új vizuális világa és narratívája. Fontos motívum a bank és az ügyfél partneri kapcsolatát tükröző, a márkanévből is ismert & jel is. 

Az VMLY&R Commerce (volt Geometry) idei év elejétől dolgozik a K&H kreatív kommunikációs feladatain. 

Vizualitás:

„Az élénk ciánkék színhasználat és a letisztult, minimalista vizuális világ fintech-es/neobankos lendületet hoznak a platformba. Szakítunk az elmúlt évtized túlzsúfolt, történetmondó, mainstream reklámstílusával, mely a pénzintézeti szektort jellemezte, s helyette a filmben szereplő lendületes karakterekre, az ügyfelekre irányítjuk a teljes figyelmet” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Kreatívkoncepció:

A kampányban szereplő karakterekkel kapcsolatban azt írja a cég, azok „önmagukban is érdekesek, jellegzetesek, fiatalosak és dinamikusak, egyedi kisugárzással rendelkeznek, mégsem megosztók: így mindenki képes azonosulni az általuk képviselt partnerség-üzenettel.” A kampányfilm

A TVC az első kockákon rákérdez az ügyfelek véleményére: „És neked milyen egy azonnali számlanyitás?” Az ügyfél középpontba helyezése után a film a továbbiakban az alkalmazáson keresztüli számlanyitás egyik fő előnyét, az azonnaliságot emeli ki, miközben az applikáció használatának egyszerű lépéseit a legkülönfélébb felhasználók szemszögéből mutatja be. A számlanyitás egyszerű, gyors és innovatív menetét a különböző jelenetekkel az & motívum köti össze.

Alkotók listája

Megbízói oldal: K&H Csoport
Kommunikációs ügyvezető igazgató: Horváth Magyary Nóra
Szenior kommunikációs menedzser: Sós Beáta
Marketingkommunikációs menedzser: Zámbó Szabina

Ügynökségi oldal: VMLY&R Commerce
Ügyfélkapcsolati igazgató: Iván Anita
Stratégiai igazgató. Dr. Jenes Barbara
Senior Stratéga: Debreceni János
Account director: Bakk Szilárd
Senior Account Executive: Götz Laura
Account Executive: Németh Levente

Kreatívigazgató: Csirke Dániel
Senior szövegíró: Kertész-Jónás Zita
Senior art director: Bánkövy Kata
Designer: Kohut András
Digital designer: Zámbó Gergő
Motion designer: Szabó Zsolt
Producer: Séfel László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés