hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS-től érkezik szakember a DOT csapatába

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél.

hirdetés

Baranyi Bálint májustól a DOT Creative senior account menedzsereként folytatja.

Baranyi szakmai pályafutását ügyféloldalon még gyakornokként kezdte a Magyar Postánál, ahol később már brand managerként dolgozott a márkán, valamint annak logisztikai almárkáján, az MPL-en. Ezután az ügynökségi oldalon előbb account, majd rövidesen senior account manager volt a HPS-nél, többek között a MOM Park, Mercedes-Benz, Mondelez, Magnet márkák integrált kommunikációs kampányait vezette.

Baranyi Bálint
Baranyi Bálint

“Az integrált kommunikációs kampányok koordinálása során mindig is a digitális terület állt a szívemhez a legközelebb, így nem volt számomra kérdés, hogy ha egyszer továbblépek, akkor az ebbe az irányba fog történni. Ebben a mindsetben találtuk meg egymást a DOT-tal, úgyhogy nem tudtam nemet mondani egy beszélgetésre. Megismerve a cég munkáit, szakmaiságát és megtapasztalva a cégen belüli családias hangulatot könnyű volt a döntés. Amikor igent mondtam, akkor a dinamikusan fejlődő cégnek és a digitális kommunikáció folyamatos innovációinak köszönhetően egy klasszikus jutott az eszembe: A végtelenbe és tovább" - kommentálta érkezését Baranyi Bálint.

Frissítés: A cikkben eredetileg az szerepelt, hogy Baranyi Bálint a Soproni integrált kommunikációs kampányait vezette. A Heineken Hungária hozzánk eljuttatott levelében azonban azt írja: "Integrált kampányainkat, így a Soproni márka kampányait is lead ügynökségi partnerünk, az ACG Reklámügynökség irányítja". A hibáért elnézést kérünk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés