hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google az oltások mellett érvel, és elég jól csinálja

A keresőbe írt kifejezések kitörlése érzékenyen érinthet bárkit a világon, aki nem kő alatt (vagy Új-Zéladon) élt az elmúlt hosszú évben.

hirdetés

Semmi nagy újdonság, celeb vagy hír nincs. A hangsúly a keresőn és a beleírt kifejezéseken van, ahogy más ismert Google-videókban is (például itt vagy itt). A szpot így főleg a szavak – például lezárások, karantén, iskola bezárás, távolságtartás – kitörlésével és átírásával játszik. Ugyanez az átalakítós ötlet jelenik meg más Google-szolgáltatásokon keresztül is: a naptárba nem virtuális, hanem valódi találkozások kerülnek be, a térképen kinyitnak az üzletek, a melegítő nadrágból eltűnik a „melegítő”, az online bulikból az „online”, esküvőket és sporteseményeket nem halasztanak el. Az utolsó beírt kifejezés már az oltást keresi, az üzenet pedig botegyszerű, és működik: kapd vissza, amit szeretsz.

 via AdAge

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés