hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Cola belép az amerikai alkoholpiacra

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

hirdetés

A Coca-Cola 2017-ben vásárolta meg a Topo Chico seltzert (a seltzer lényegében a szódavíz), amely népszerűségét annak köszönhette, hogy rengetegen használták vodka-szóda készítésére. És bár a Coca-Cola többször, több országban is belépett az alkoholos italok piacára, az Egyesült Államokban az elmúlt 30 évben nem próbálkozott ilyesmivel (boros üzletágukat a '80-as évek elején adták el).

A hard seltzer termékkategória az alkoholos szódát jelenti, az USA-ban főleg nádcukor erjesztéséből származó alkoholt használnak, a világban pedig általában finomszeszt. A hard seltzerek piaca robbanásszerűen nő az Államokban, nem csoda, ha a Coca-Cola se tudott ellenállni a csábításnak, és három évtized után először ismét alkoholtartalmú üdítővel jelentkezik a piacon. A termékfotók szerint az ital citromos ízesítésű lesz.

Forrás: AdAge

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés