hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BuzzFeed megvásárolta a HuffPostot

A 2000-es évek online sajtójának két meghatározó márkája összeolvad. De továbbra is két külön oldalként funkcionálnak tovább.

hirdetés

A BuzzFeed megvásárolta a HuffPost kiadóját utóbbi tulajdonosától, a Verizontól. A Verizon ezzel párhuzamosan kisebbségi tulajdonosként jelenik meg a BuzzFeedben. Az üzlet pénzügyi részleteiről egyelőre nem nyilatkoztak a felek.

Az üzlet érdekessége, hogy a BuzzFeed jelenlegi vezérigazgatója, Jonah Peretti a HuffPost (korábban Huffington Post) társalapítója volt 2005-ben. Peretti a jövőben a két brandet már együtt vezeti. Peretti szerint a mostani üzlettel a HuffPost továbbra is meghatározó szereplője lehet az online sajtónak, a Verizon tulajdonszerzése pedig a reklámbevételek területén hozhat eredményt a BuzzFeednek. A két oldal a továbbiakban is különálló brandként működik tovább.

A HuffPost 2005-ben indult, gyors felfutását a hagyományos hírsajtóhoz képest lazább stílusa, hírgyűjtő funkciója  mellett a véleménycikkek tömeges befogadásának köszönhette. A kiadó 2011-ben az AOL, majd 2015-ben a Verizon Media tulajdonába került, az utóbbi években sok digitális médiacéghez hasonlóan leépítésekkel próbált a felszínen maradni.

A BuzzFeed sztorija szintén sikertörténetként indult, aztán 2017 óta több körös leépítés miatt került általában a hírekbe Peretti cége.

Rasmus Kleis Nielsen, az Oxfordi Egyetem médiakutatója 2019-ben már úgy fogalmazott, a digitális média lufija lassan kipukkad. Szerinte ennek fő oka az, hogy az online média berobbanásakor a befektetők techcégekhez hasonló ütemű, gyors megtérüléssel számoltak, azonban azóta világossá vált, hogy ilyen növekedésre nem számíthatnak.

(Innen: AdAge)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés