hirdetés
hirdetés
hirdetés

A 20 milliós bírságnál sokkal többet bukhat a Digi egy ártatlan hiba miatt

A Kreatív is beszámolt arról ezen a héten, hogy a Gazdasági Versenyhivatal 20 millió forintos bírságot szabott ki a Digire hibás adatszolgáltatás miatt az Invitellel való, 3 éve húzódó fúziója ügyében. Megkérdeztük a GVH-t, hogy pontosan miért, az általuk megküldött határozat szerint Szécsény városát ki kellett venni a határozatból, mint ahol a Digi és az Invitel tévés szolgáltatása egymással átfedésben sugároz. 

hirdetés

Ez eddig még nem is lenne különösebb baj, hiszen ahogy a Hwsw.hu cikke is fogalmaz, „hiába nem származott a Diginek előnye a tévedésből, a hatóság eljárási bírságot szabott ki a cégre".

A portál hozzáteszi, hogy ennél komolyabb hátránya is származhat a Diginek, mint ahogy a GVH előző büntetése után a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nem engedte indulni a vállalatot az 5G-liciten, annak ugyanis feltétele, hogy a megelőző 24 hónapban az adott cég ne sértse meg a gazdasági versenyt korlátozó megállapodás tilalmának, a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés tilalmának vagy a vállalkozások összefonódására vonatkozó szabályokat.

Az NMHH nemsokára induló, következő frekvenciaértékesítési aukciója a Hwsw.hu szerint a Digi utolsó esélye, hogy számottevő mennyiségű frekvenciához jusson 900 és 1800 MHz-es tartományokban, hogy országosan beindíthassa a most is tesztüzemben működő mobilszolgáltatását. Azonban a fenti ügy, sőt még a 2018-as bírság is meghiúsíthatja, hogy ezen elinduljon a távközlési cég.

A lap végül megjegyzi, hogy „a DIGI mobilpiaci versenytársaira csak az elmúlt egy évben összesen több milliárd forintnyi bírságot rótt ki a GVH, ez azonban a hírközlésszabályozó szerv kiírási dokumentációja szerint nem kizáró ok, mivel ezek a bírságok kivétel nélkül tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt születtek, vagyis nem merítik ki a fent felsorolt tényállások egyikét sem”.

(forrás: Kreatív Online, HWSW)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés