hirdetés
hirdetés
hirdetés

2021 kommunikációs trendjeit kereste a Grayling

Érzelmi károk enyhítése, szórakoztatás, személyre szabott kommunikáció és a fiatalok segítése is ezek között van.

hirdetés

A koronavírus krízis kellős közepén a Grayling kommunikációs szakemberekből, tervezőkből és kreatívokból álló nemzetközi csapata öt olyan tendenciát mutatott be, amelyek a következő hónapokban meghatározhatják a kommunikációt. 

„Ügynökségünk szakemberei világszerte megvizsgálták a Covid-19-világjárvány megjelenése óta újonnan kialakult trendeket. Áttekintették azt is, hogyan alakulnak az általunk korábban azonosított irányzatok, amelyek meghatározzák ügyfeleink jövőbeli kommunikációját. Ezek a trendek egyaránt fontosak lehetnek a vállalati- és fogyasztói márkakommunikációban, de a B2B és a nonprofit kommunikációban is” – emelte ki Szőke Eszter, a Grayling Magyarország ügyvezető-helyettese. 

A Grayling öt kommunikációs és marketinges trendje: 

1. Érzelmi károk 

Hogyan tudják a vállalkozások kezelni a koronavírus-járvány miatt elszenvedett érzelmi károkat? A márkáknak meg kell mutatniuk, miként segítik munkatársaikat, beszállítóikat és ügyfeleiket ezek átvészelésében, különösen az ünnepi szezon közeledtével. Mindezt közhely nélkül: ha egy márkának csak annyi a mondanivalója a járványról: „mindannyian együtt vagyunk ebben!”, akkor jobb, ha egyáltalán nem mond semmit. Keressünk kézzelfogható, hasznos tevékenységeket - és valósítsuk is meg azokat! 

2. Kérlek, szórakoztass! 

Az újabb szigorítások vagy éppen karantén előtt álló emberek, illetve azok, akik már benne is vannak, jobban igénylik a szórakozást és a figyelemelterelést, mint valaha. Partnerek segítségével és profi alkotók bevonásával a megfelelő stratégiai platformon bárki hatékonyan kerülhet be a keresett tartalmak közé – az igény ott vár rá. A vállalkozások és a márkák számára az élő közvetítések és a játékok, a gaming óriási lehetőségeket kínálnak célközönségük új utakon történő elérésére. 

3. Ismerd a közönséged! 

Mivel a különböző iparágak és helyszínek markánsan különböző módon sínylik meg a helyzetet, valamint a különböző generációknak rendkívül eltérőek a tapasztalataik az „új normálisról”, a specifikus, személyre szabott kommunikáció továbbra is elengedhetetlen. Érdemes megfontolni, hogy a Covid-19 a külvárosok felemelkedéséhez vezet-e, és a városközpontok veszítenek-e jelentőségükből? Amennyiben igen, gondoljuk végig, hogyan kommunikálhatnak az üzletek és a márkák a megváltozott fókuszú és szokású fogyasztókkal. 

4. Kövesd a pénzt! 

Sokat olvashattunk a koronavírus-járvány negatív hatásairól az üzleti világra, valamint a nehézségekről, amelyekkel a vállalatok szembesülnek - azonban lehetőségeket is rejt a kialakult helyzet. Nyilvánvaló az online vásárlás felé történő elmozdulás, de a fogyasztói trendekkel és a kormányzati intézkedésekkel való szoros összehangolás is stabilitást, sőt sikert eredményezhet az előre gondolkodó vállalkozások számára. 

5. Bizonytalan jövő 

A Z generáció az előző generációkhoz képest egészen más világgal néz szembe: távoktatás az egyetemen, korlátozott utazási lehetőségek vagy a szűkölő alkalmi munkakínálat. Kétségtelen, hogy ez nehéz időszak a fiatal felnőttek számára, de egyben lehetőséget is kínál, hogy a saját útjukat járva függetlenek legyenek, és önálló bevételi forrásokat hozzanak létre. Gondoljuk végig: hogyan segíthet a márkánk vagy vállalkozásunk a fiataloknak, hogy megtalálják, kialakítsák és fejleszthessék saját életmódjukat és karrierjüket! 

A Grayling Bitesize Breakfast Briefings 5 részből álló webinar-sorozatában részletesen is beszélgettek a szakértők a jövő évet is érintő kommunikációs trendekről. A sorozat minden része visszanézhető ezen a linken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés