hirdetés
hirdetés
hirdetés

Schwarz Gábor és az ASAP

Tizenegy különböző időzónát állított be telefonján Schwarz Gábor (30), a Ustream üzletfejlesztési és értékesítési vezetője, aki a kora reggeli futás előtt még elkapja az ausztrálokat, késő este pedig az amerikaiakkal zár, közben pedig szinte az egész világgal kapcsolatba lép. Készenléti ideje 18 óra, univerzális mondata az ASAP.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Októbertől futnak majd reklámok a gyerekcsatornán.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

Antal Nimród új filmjéhez egy applikáción keresztül játék is készült.

Kampányt indít a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.