hirdetés
hirdetés
hirdetés

Schwarz Gábor és az ASAP

Tizenegy különböző időzónát állított be telefonján Schwarz Gábor (30), a Ustream üzletfejlesztési és értékesítési vezetője, aki a kora reggeli futás előtt még elkapja az ausztrálokat, késő este pedig az amerikaiakkal zár, közben pedig szinte az egész világgal kapcsolatba lép. Készenléti ideje 18 óra, univerzális mondata az ASAP.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Csata Sára a GTA-ból írta a szakdolgozatát, most menő magyar produkciókban VFX-es.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.