hirdetés
hirdetés
hirdetés

Schwarz Gábor és az ASAP

Tizenegy különböző időzónát állított be telefonján Schwarz Gábor (30), a Ustream üzletfejlesztési és értékesítési vezetője, aki a kora reggeli futás előtt még elkapja az ausztrálokat, késő este pedig az amerikaiakkal zár, közben pedig szinte az egész világgal kapcsolatba lép. Készenléti ideje 18 óra, univerzális mondata az ASAP.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az arculat is ezáltal megújult. 

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

Interjú Blaskó Nikolettel, az M+ Listán első helyezett ACG vezetőjével a februári Kreatívban.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

4. Magyar Filmhét Közönségdíjára március 8-ig lehet szavazni. 

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.