hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pénz nélkül álmodik Philip

Egyelőre nyilvánosságra hozható konkrétumok és pontos finanszírozási tervek nélkül készítette el Rákay Philip, az M1 év elején kinevezett intendánsa a csatorna és időközben az M2 műsorterveit is. Miközben hivatalosan az ő felelőssége, hogy a nézők milyen műsorokat látnak a két közszolgálati csatornán, a hírműsorok – egy közszolgálati adó talán legfontosabb műsorai – nem hozzá, hanem az MTI vezetőjéhez tartoznak, így azokra nincs ráhatása. A közszolgálati médiarendszer nyár óta zajló átalakításának fő jelszavai ehhez képest az átláthatóság és az egyszerűsítés.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kár, h a diplomáját egy haverjával szereztette meg, aki pulikutyaként loholt a nyomában és írta meg a dolgozatait...
#
para49
Nos bizonyára, de szalámit és sajtot még nem lopott, és ráadásul mindezt el sem adta úgy mint egy "éhező mártír"....
#
bármit mond - hiteltelen ember marad! más helyen még a közelébe se mehetne a médiában!
http://www.youtube.com/watch?v=nmnDS11Awys

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.