hirdetés
hirdetés
hirdetés

Publicisztika

Orbán Viktor puhulása

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit? A Kreatív magazin cikke.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Magyari Péter, újságíró, Index
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az Index körüli kereskedőház tavasszal érkezett új tulajdonosát a 444 szólaltatta meg.

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

A White Elephant Digital kampánya annyira kis költségvetésből valósult meg, hogy a zsűri külön kategóriában díjazta a projektet.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Hozzászólások (12 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Bocs, a vege lemaradt: szoval senki a Kreativnál nem vonja kétségbe a jogodat az elégedettséghez. Attól mi még csináljuk a dolgunkat. Persze, a sajtó ne bénázzon
szerintem se. Meg senki. De ettől még fog. Persze törekedni arra kell, amit te is mondasz.
válasza hozzászólásához
#
Azt elfejtetted elmondani, hogy miért is gyenge érvelés. :) ööö .... Érvelni is elfelejtettél.
Igen, képzeld, hogy olvastam a tőrvénytervezetet, mind a 174 oldalát. És ugyan jogi végzettségem nincs, de azt nyilván te magad sem gondolhatod komolyan, hogy egy
törvényt csak jogi végzettséggel lehet megérteni, igaz? De ha jól értem, akkor te magad nem próbálkoztál meg ezzel, tehát most épp te vitatkozol valami olyanról, amit
lehet, hogy kevésbé ismersz, nem? Ebben a szakmában dolgozom, dolgozunk jó sok éve, a mi szakmánkról szól, értjük, mi van benne. Természetesen vannak olyan részek, ahol
sejthetően még a jogalkotó sem pontosan tudja, mit akart, nem is beszélve a majdani jogalkalmazás esetleges bizonytalanságairól.

Figyelj, senki a Kreativnál
#
Elég gyenge érvelés. A médiacirkusz azért nevetséges, mert AZ ÉGVILÁGON SENKI NEM OLVASTA MÉG A TÖRVÉNYTERVEZETET SEM, de már freepress,freepres, freepress... Péter,
tedd a kezed a szívedre? Volt időd átolvasni a 174 oldalt? És még értelmezted is? És még jogi végzettséged révén, át is láttad az összefüggéseit? Ha igen,
elismerésem. De tényleg!

Ami pedig "régi" időket illet: hja, Gyurcsány sem emlékszik semmire. De törököt fogtál: a médiatörvény éppen az ilyen képtelenségek megszüntetésére vállalkozik:
összevissza blogolni, kurucinfózni, nem emlékezni, "bénázni". A sajtó ne bénázzon. Még ha internetes is. Csak azért mert olyan baromi laza ez az egész
online-társadalom.

Vagyunk páran, akik elégedettek vagyunk azzal, ami ma történik. Jó úton vagyunk, és mi mindannyian elégedetten nyugtázzuk a történéseket. Talán erre emlékszel még,
volt lehetőség szavazni. Tavaly. És ebből lett a 2/3.
válasza hozzászólásához
#
Azt gondolom, hogy elég sokszor megirtuk, hogy mi a bajunk a médiatörvénnyel, és hát az van, hogy azt gondoljuk, hogy nem csak a ballibcsik érdekeit nem szolgálja, de
senkiéét sem. (zarojel: megirtuk azt is, hogy mi jo benne.) Az arrol miért nem irtatok, hogy ... tipusu dolgokkal nehez mit kezdeni, nem tudom, hogy valamirol evekkel ezelott
miert nem irtunk, de hogy nem koncepciozusan, az tuti. Lehet peldaul, hogy hibaztunk, nem figyeltunk, bénák voltunk. Nem hinnem, hogy mi politizaljuk át a szakmát: a politika
politizalja át, mi pedig foglalkozunk ezzel.
#
Kedves Péter! Tudod elég fontos szempont az, hogy hogyan válogatjátok meg a témákat, az arról szóló cikkeket, egyáltalán, hogy miről írtok. Valahogy nem emlékszem pl.
arra, amikor Gyurcsány betiltotta az állami cégeknél a Magyar Hírlapot - ki is emelt szót a sajtószabadságért akkoriban? Ha segítesz, megköszönöm.
A mai napi termésből pl. itt van a TASZ. Miért nem örültök annak, hogy végre van egy olyan médiatörvény, ami nem a ballibcsik érdekeit szolgálja? Miért van az, hogy
beálltok a sorba, és csak úgy, szimplán "szakmai szempontok" alapján közöltök cikkeket? Sajnos igenis érezhető az oldalatokon az ellendrukkerség. Pedig tudhatnátok,
hogy a szakma nem erről szól. Sőt! NEM SZABAD elpolitizálni a szakmánkat.
válasza hozzászólásához
#
Eddig egy cikkről beszéltünk. Légyszi mondjad a többit is, ami szerinted mérgezi a szakmát. Köszi előre is!
#
Teljesen egyetértek az előttem szólóval: hangulatkeltő, ellendrukker cikkeitek mérgezik a szakmát.
#
Egyet értek azzal hozzászólással,hogy Orbán egyáltalán "nem puhul",erre képtelen,legfeljebb az agya tovább "lágyul"...
válasza hozzászólásához
#
A KO-n megjelenő írásoknak kb 1-2 százaléka lehet véleményalapú, a többi szándéka szerint tárgyszerű. De értjük az igényt és igyekszünk is megfelelni neki,
köszi! :)
#
OK, nem vettem eszre, hogy publicisztika. De tenyleg jo lenne mar egy objektiv szakmai elemzest olvasni annyi a mellebeszeles a temaban. Orulnek ha felvallalnatok, tul sok a
"publicisztika" es keves a targyszeruseg.
válasza hozzászólásához
#
@mediacafka: ez az írás egy publicisztika a Kreatív magazin aktuális lapszámából, eképpen hangsúlyozottan véleménycikk, amiben a műfaj szabályainak megfelelően a
szerző álláspontja domborodik ki a témával kapcsolatban. Ennélfogva szerintünk érdemes is így kezelni, és ha úgy gondolod, akkor vitatkozni a szerzővel. Teljesen igazad
van abban, hogy sok mást is lehet erről a témáról írni, mi magunk is örömmel adunk teret eltérő véleményeknek, és örülünk, örülnénk a vitának.
#
Kedves Kreativ, az elmult fel evben az erdeklodesetek lathatoan a politika fele fordult.
Ez nem baj, sot utolag feltuno is a hianya a korabbi evekben. Viszont mivel nem vagytok politikailag elkotelezodott lap (ugye?), ezert elvarna az ember hogy ne hangulatkelto
irasokat kapjon nalatok, hanem a temat megfeleloen koruljarjatok.

Ebben a cikkben is meglett volna erre a lehetoseg.
- Pl biztos, hogy az volt a mediatorveny koruli cirkusz utolag levonhato tanulsaga hogy Orban megpuhult?
- Az nem furcsa, hogy leragasztott szaju politikusok tuntettek es a nyugati mediaban allt a bal 4 'technikai' modositas miatt?
- Mi pontosan ez a 4 tetel?
- Kik Lukasenkoztak meg Chavezeztek?
- Miert?

Tehat sok mast is lehetett volna irni ha mar errol irtok, nektek meg egy ilyet sikerult vezercikknek betenni.
Miert?
hirdetés
hirdetés

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés