hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemes Juli

hirdetés

Nemes Juli <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Nemes Juli (Illusztráció: Kovács Lehel)
Főiskola után jelentkezett a Mahirhoz, ahol szaktanácsadóként kezdett dolgozni (ez az account akkori megfelelője), nevéhez köthető például a klasszikus Traubisoda-kampány is. 1987-88 környékén úgy érezte, megérett az idő a váltásra, így társaival, Merényi Évával és Rényi Andreával megalapította a Spot reklámügynökséget. Az első év után, 1989-ben megjelent az itthoni piacon a GGK, és a Spot GGK Budapest néven beolvadt a nemzetközi cégcsoportba (később Lowe GGK, majd Lowe Lintas GGK lett). Az ügynökség már a kezdetekben olyan nemzetközi márkákkal dolgozott együtt, mint a Pepsi vagy az IBM.

Munkatársai nagy lexikális tudással rendelkező, kreatív, de racionálisan gondolkodó személyiségnek írják le, aki tud stratégiákat készíteni. 2000-ben úgy döntött, kilép a Lowe GGK-tól, de a Lintasszal való fúzió megkövetelte, hogy még két évig az ügynökségnél maradjon. Ezután Megyer Örssel (aki szintén a Mahirnál kezdte pályafutását) közösen 2003-ban megalapították a Kaviár kommunikációs tanácsadó céget. Akkor úgy fogalmazott: nem szeretne többet reklámügynökségnél dolgozni. 2004-ben mégis újra a Wellnél találjuk mint kreatívigazgatót. 2007-ben a Welltől is távozott, de tavaly tavasszal visszatért az ügynökséghez a megszokott pozíciójába.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan kell szívós, kitartó, mégis megátalkodottan kreatív szakembernek maradni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés