hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemes Juli

hirdetés

Nemes Juli <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Nemes Juli (Illusztráció: Kovács Lehel)
Főiskola után jelentkezett a Mahirhoz, ahol szaktanácsadóként kezdett dolgozni (ez az account akkori megfelelője), nevéhez köthető például a klasszikus Traubisoda-kampány is. 1987-88 környékén úgy érezte, megérett az idő a váltásra, így társaival, Merényi Évával és Rényi Andreával megalapította a Spot reklámügynökséget. Az első év után, 1989-ben megjelent az itthoni piacon a GGK, és a Spot GGK Budapest néven beolvadt a nemzetközi cégcsoportba (később Lowe GGK, majd Lowe Lintas GGK lett). Az ügynökség már a kezdetekben olyan nemzetközi márkákkal dolgozott együtt, mint a Pepsi vagy az IBM.

Munkatársai nagy lexikális tudással rendelkező, kreatív, de racionálisan gondolkodó személyiségnek írják le, aki tud stratégiákat készíteni. 2000-ben úgy döntött, kilép a Lowe GGK-tól, de a Lintasszal való fúzió megkövetelte, hogy még két évig az ügynökségnél maradjon. Ezután Megyer Örssel (aki szintén a Mahirnál kezdte pályafutását) közösen 2003-ban megalapították a Kaviár kommunikációs tanácsadó céget. Akkor úgy fogalmazott: nem szeretne többet reklámügynökségnél dolgozni. 2004-ben mégis újra a Wellnél találjuk mint kreatívigazgatót. 2007-ben a Welltől is távozott, de tavaly tavasszal visszatért az ügynökséghez a megszokott pozíciójába.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan kell szívós, kitartó, mégis megátalkodottan kreatív szakembernek maradni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

A két rajzfilmhős a Death Stranding világában bolyong, és azon gondokodnak, mi legyen a lombikban lakó csecsemővel.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés