hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meddig tart a kuponőrület?

Gombamód szaporodnak Magyarországon is az amerikai Groupon üzleti modelljét másoló internetes kuponoldalak. A szájtok akár néhány hónap alatt komoly forgalomra tehetnek szert és sok kisvállalkozásnak jelent a tevékenységük többletbevételt. A legnagyobb szereplőknek több mint kétszázezer hírlevélre feliratkozott tagjuk van, és már legalább tucatnyian versengenek. Kérdés, meddig tart a kuponőrület, illetve hány szereplőt tud eltartani a piac.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Facebook és az Európai Újságíró Központ a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került médiumokon segítene.

Az Open Office-ból Open Home lett, a próbaadásban a müpás Récsán Gábor a vendég, kedden 10-kor a Szent András Sörfőzdét vezető Bukovinszky Béla és szektora jön.

A Nielsen közönségmérése drámai növekedést mutat, de eközben kevesebb lett a reklám és a hirdető is.

A kiadó honlapján jelentette be a távozását.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszönjük, valóban félrecsúszott az infó, a Google csak szerette volna megvenni. Javítottuk.
válasza hozzászólásához
#
Való igaz, csak akarta. Mi hibáztunk, elnézést érte mindenkitől!
#
Az a helyzet, hogy a Google NEM vette meg a Groupont...
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés